目标Cele
- Wzrost świadomości marki wśród nowej grupy odbiorców
- Dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów
- Wygenerowanie możliwie dużego ruchu na stronie
Wyzwania挑战
- Tworzenie treści wideo z wartością dla odbiorców
- Dotarcie do obecnej grupy docelowej marki – kobiety w wieku 25-35 lat
- Wykorzystanie potencjału i świeżości nowego medium
Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy
Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Działania poprzedzone researchem
Naturalnym krokiem przed podjęciem działań była analiza świeżych trendów na TikToku i stylu tworzonych tam treści modowych. Najlepszym źródłem inspiracji są filmiki produkowane przez twórców (widoczne m.in. na For You Page), dlatego przejrzeliśmy dziesiątki materiałów, które stworzyły punkt odniesienia dla naszych treści.
Natywne treści kluczem do sukcesu
Kluczem do sukcesu na TikToku są autentyczne treści, więc postawiliśmy na materiały tworzone telefonem, często niedoskonałe i bliskie grupie odbiorców. Liczy się styl – właśnie te inspiracje w filmach dotyczą – w rytm trendującej na TikToku muzyki.
Podejmujemy również wyzwanie wykorzystania potencjału tiktokowych trendów, np. ruletka.
Duży zasięg niskim budżetem
Wykorzystaliśmy kampanie na wyświetlenia filmu oraz ruch do poszerzania grup odbiorców i nasycania grup remarketingowych. Dzięki szerokiemu targetowaniu i intrygującym treściom, osiągnęliśmy średni CPM rzędu 0,50 zł oraz średni koszt wyświetlenia strony docelowej na poziomie 0,15 zł.
Nie omijamy żadnej okazji na wsparcie biznesu klienta, dlatego bazując na dobrych wynikach przetestowaliśmy kampanie na konwersje. Kampania na zimny ruch przyniosła obiecujące wyniki – koszt dodania produktu do koszyka wyniósł około 3 zł.