Wyznaczanie celów to podstawa
Wzmocnienie wizerunku marki – jako „producent z unikalnym podejściem do kreowania piękna”
Opowiedzenie prawdziwej historii o MLM – „realna zmiana w zasięgu każdego, kto ma odwagę spróbować”
Ułatwienie rozwoju Partnerom – poprzez możliwość duplikowania skutecznych postów
Niska baza startowa: zaledwie 12 000 subskrybentów
Brak zaangażowanej społeczności wokół marki na platformie
Potrzeba znalezienia skutecznej strategii na szybki i systematyczny wzrost

Efekty

30,3 tys.
obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
6,9 mln
wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
5%
wzrost konwersji od startu współpracy
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Błędne przekonania na temat MLM
客戶
Niska świadomość o marce
客戶
Ograniczona efektywność nowych Klubowiczek
客戶
Zbudowanie wizerunku marki aktywnej na nowoczesnych platformach
客戶
Stworzenie silnej bazy do przyszłych kampanii wideo
客戶
Dotarcie do nowej, młodszej grupy odbiorców (Gen Z)

Jak to zrobiliśmy?

1

Pomysł

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

2

Działanie

Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!

3

Przewaga

Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.

4

5

6

Okiem Klienta

Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Social Media Content

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS