Od freelancera do topowej agencji digital

Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało firmie paliwa do wzrostu. Z kolei kultura zdobywania wiedzy i dzielenia się nią z rynkiem szybko zbudowała wokół marki grono licznych fanów.

Naszym klientom oferujemy kompleksowe wsparcie w obszarze marketingu internetowego, począwszy od strategii, aż po skuteczną egzekucję działań. W nieustannie rosnącym portfolio usług Tigers jest digital PR, prowadzenie kanałów social media, influencer marketing, performance marketing, projektowanie i tworzenie sklepów internetowych, audyty, analiza danych
i dostarczanie raportów, optymalizacja konwersji, a także szkolenia z zakresu marketingu internetowego.

Uczestnicy naszych szkoleń i treningów rozwijają swoje firmy i kariery w digital marketingu, a nasi klienci oceniają satysfakcję ze współpracy z nami na 9,2/10.

Tygrys kroczy własną drogą

Budujemy od zera własne procesy organizacyjne i zatrudniamy ludzi według ścisłego klucza, by w okresie agresywnego wzrostu firmy nie zatracić tego, co najważniejsze: interesu klienta.

Realizację ambitnej strategii biznesowej wspiera stały zestaw wartości – kompas, którym wszyscy się kierujemy. Dzięki nim, z łatwością rozpoznajemy prawdziwego Tygrysa, nawet gdy on sam jeszcze nie wie, co w nim drzemie.

Jesteśmy pionierami w obszarze marketingu i biznesu, bo od początku podchodzimy krytycznie do działań własnych i otoczenia. Nie ulegamy modom i nie wierzymy w oczywistości – wiara we własne możliwości to klucz do wzrostu firmy.

Franciszek Georgiew
Founder, Tigers
1

Współpracujemy tylko z tymi, którym realnie możemy pomóc

2

Zatrudniamy według wartości i według wartości oceniają nas klienci

3

Budujemy własne rozwiązania organizacyjne, usprawniając pracę

4

W procesy ubieramy tylko tyle, ile jest konieczne

Słowem CEO

Jesteśmy nowoczesną i dobrze działającą organizacją. Przychody agencji podwajamy konsekwentnie z roku na rok, zebraliśmy świetny team specjalistów z rynku i wykształciliśmy managerów, którzy stoją za tym sukcesem. Wierzę, że wszystko co robimy ostatecznie dotyczy ludzi, dlatego w codziennej pogoni za wynikami nie zapominamy o nieustannym doskonaleniu doświadczenia klienta. To jak postrzega on swoje relacje z nami, ostatecznie przekłada się na większe zaufanie do współpracy i realizację wspólnych celów.

Karolina Kawska

CEO Tigers

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.