Działania dla Yogattractive | Mix Usług
KANAŁY
Facebook
Instagram
TikTok
Media
Newsletter
Blog
USŁUGI
Strategia
Performance
Marketing Automation
SEO
Social Media Content
Edukacja
PR
Wideo
ZESPÓŁ
Kamil Obidziński
E-commerce Manager
Olga Paszko
Digital Marketing Specialist
Oscar Dąbkowski
Senior Digital PR Specialist
Wyznaczanie celów to podstawa
Zwiększenie świadomości metody Yogatwarzy jako opartej na nauce i efektywniejszej niż zwykła joga twarzy
Zwiększenie konwersji na stronie oraz zapewnienie przewidywalnych wyników sprzedażowych
Zwiększenie ekspozycji na rynku oraz zaangażowania grupy docelowej
Wzrost wartości sprzedaży z działań performance oraz skalowanie wyników
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Niska świadomość przebiegu procesu starzenia się oraz wątpliwości co do skuteczności metody Yogatwarzy
客戶
Duża konkurencja na rynku oraz niska lojalność zakupowa klientów
客戶
Brak stabilnych wyników sprzedażowych

Jak to zrobiliśmy?

1

Początek

Brand Yogatwarzy zgłosił się do nas z po kompleksowe wsparcie w obraniu swojej digitalowej drogi. Od razu zauważyliśmy duży potencjał marki. W połączeniu z klientem otwartym na rekomendacje mogliśmy sięgnąć po efekty przewyższające nasze oczekiwania.

2

Działanie

1. Współpracę rozpoczęliśmy od warsztatów strategicznych, dzięki której zdefiniowaliśmy wszystkie działania wizerunkowe/marketingowe dookoła marki. Wypracowaliśmy wspólną wizję mówiącą: „Chcemy świata, w którym ludzie dbają nie tylko o cerę, ale o twarz jako całość

2. Określiliśmy insighty grupy docelowej, przygotowaliśmy koncept strategiczny oraz social media. Naszym celem było sprawić, aby Yogatwarzy była postrzegana jako klucz do mądrego starzenia skóry.

3. Zarekomendowaliśmy szereg zmian technicznych na stronie, które miały na celu poprawienie współczynnika konwersji, skutkując większą sprzedażą.

4. Po wykonaniu audytu działań, wdrożyliśmy nową strategię performance dla konta reklamowego. Gruntownych zmian wymagało podejście do proporcji budżetów pomiędzy celami reklamowymi oraz wdrożenie specjalnie dostosowanego lejka.

5. Komunikację marki wzbogaciliśmy o działania z zakresu PR. Marka zaczęła być znacznie bardziej widoczna w mediach digitalowych (serwisy internetowe), jak i tradycyjnych - magazyny, gazety, telewizja.

3

Przewaga

Stałe konsultacje dawały gwarancję oraz poczucie bezpieczeństwa klientowi, że idziemy w dobrym kierunku. Postanowiliśmy również rozwijać grupę na Facebook’u w celu budowania społeczności Yogatwarzy co skutkuje lojalną grupą odbiorców oraz stanowi mocne wsparcie dla nowych kobiet dbających o piękno. Dzielenie się wiedzą i aktywne promowanie sprawdzonych produktów Yogattractive okazało się kluczem do sukcesu.

4

Innowacje

Pozytywny odbiór w mediach społecznościowych oraz setki pozytywnych opinii pozwoliły na rozszerzenie działań w obszarze warsztatów. Zajęcia prowadzone są zarówno stacjonarnie, jak i online, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć pełne doświadczenie Yogatwarzy w domowym zaciszu.

5

Wynik

Efekt pracy pierwszych miesięcy najlepiej obrazuje cytat klienta: “Doubled the business in 6 months”. Dostarczane efekty biznesowe dzięki Meta&Google Ads, umożliwiły rozszerzenie współpracy o kolejne kanały: Tik Tok, Marketing Automation, PR oraz SEO. Na przestrzeni kilku miesięcy zbudowaliśmy silną rozpoznawalność marki w mediach. Marka zaczęła się pokazywać w nich nie tylko reklamowo, ale też PR-owo i redakcyjnie. O marce zaczęły pisać takie tytuły jak ELLE, Glamour, Wysokie Obcasy. Dzięki naszym staraniom marka została nominowana w 5 kategoriach w plebiscycie Glammies 2024, w którym finalnie otrzymała wyróżnienie w kategorii miejsce SPA/WELLNESS roku.

6

Efekty

x110
ROAS kampanii remarketingowych (uwzględniając średnią konta)
+30
publikacji w mediach o ogólnopolskim zasięgu
+100 000
obserwujących fanpage Yogatwarzy

Okiem Klienta

Dzięki współpracy z działem Digital PR agencji Tigers udało nam się pokazać szerzej naszą markę Yogatwarzy w mediach. Wcześniej mieliśmy zapewnioną obecność głównie w programach typu telewizje śniadaniowe. Od kiedy zaczęliśmy współpracować z Oscarem marka zyskała na widoczności także w magazynach i serwisach lifestyle, gdzie pojawiliśmy się zarówno redakcyjnie, jak i reklamowo. Na to konto wystarczy wspomnieć takie tytuły jak ELLE, Zwierciadło, Wysokie Obcasy, Wysokie Obcasy Extra, Bellateca, Arf of Beauty, Shape.pl czy Uroda&Zdrowie. Nasza współpraca, którą wspominamy bardzo miło, zaowocowała kilkoma wysyłkami prasowymi, kilkunastoma publikacjami i obecnościami w mediach, autorskim felietonem w magazynie Glamour, wyróżnieniem w prestiżowym plebiscycie Glammies oraz wspólnie przygotowanym eventem pod szyldem #Selflove by Yogatwarzy przygotowanym z okazji Dnia Singla.

Olga Szemley

współzałożycielka marek Yogatwarzy i Yogattractive

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS