Salad Story

Case Study.

Klient: Salad Story
Kanały:
Facebook
Instagram
Usługi:
Bieżąca obsługa profili
Płatne kampanie reklamowe
Moderacja
Grafika
Sesje zdjęciowe

目标Cele

  • Stworzenie prostego i spójnego wizerunku marki
  • Zmiana percepcji marki.
  • Pozycjonowanie dostaw pysznych dan ze świeżych składników
  • Wpływ na zmianę nawyków żywieniowych Polaków
  • Budowanie świadomości polskiej marki i wspieranie sprzedaży w lokalach

Wyzwania挑战

  • Stworzenie wizerunku zdrowego fast food’u
  • Wprowadzanie zdrowej diety do mainstreamu
  • Duża konkurencja i brak świadomości historii marki (Polska firma stworzona przez kobiety)
  • Błędna percepcja marki jako zagranicznej sieci fast food

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Po pierwsze strategia

Stworzyliśmy spójną strategię komunikacji marketingowej, w której szczególny nacisk położony był na pozycjonowanie właścicielki i opowiedzenie historii marki na nowo. 

2

Reaktywacja i rozwój społeczności przy marce

Konsekwentna realizacja strategii i budowanie obecności marki w życiu naszych odbiorców to cele, na które kładziemy szczególny nacisk. 

Stali fani marki towarzyszą jej od lat, a my utrzymujemy ten sentyment. Dodatkowo przełamujemy bariery, bo kto powiedział, że zdrowe jedzenie jest tylko dla nielicznych.

Nasza komunikacja zaprojektowana została pod aktywację odbiorców, co zwiększa wiarygodność w oczach potencjalnych przyszłych klientów.

3

Edukacja żywieniowa

W komunikacji akcentujemy kluczowe dla marki przekazy – pokazujemy, że zdrowe jedzenie, nie musi być nudne! 

Edukujemy odbiorców poprzez publikacje, w których tłumaczymy i obalamy mity na temat żywności. 

4

Her (Salad) Story

Ania, założycielka i właścicielka sieci Salad Story jest naszą bohaterką.

To jej historia jest naszą inspiracją, dzielimy się nią, pokazując, że marka Salad Story to nasz rodzimy biznes.

5

Dwukanałowa komunikacja

Obok żywo prowadzonego Facebooka, odpowiadamy również za działania na oficjalnym Instagramie marki. Oba kanały mają swój styl komunikacji, dopasowany do medium – Instagram pozwala wejść w częstszą interakcję z fanami.

Efekty

 140k średni miesięczny zasięg na Instagramie
+ 40k reakcji użytkowników do postów na Facebook’u
 140k średni miesięczny zasięg na Instagramie
+ 40k reakcji użytkowników do postów na Facebook’u
Razem z Salad Story budujemy nowoczesny wizerunek oparty na sentymencie stałych klientów oraz historii marki. Naszym głównym zadaniem prowadzonej komunikacji jest rozbudzenie miłości do Salad Story na nowo.

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas