Salad Story
Case Study.

Stworzyliśmy spójną strategię komunikacji marketingowej, w której szczególny nacisk położony był na pozycjonowanie właścicielki i opowiedzenie historii marki na nowo.
Konsekwentna realizacja strategii i budowanie obecności marki w życiu naszych odbiorców to cele, na które kładziemy szczególny nacisk.
Stali fani marki towarzyszą jej od lat, a my utrzymujemy ten sentyment. Dodatkowo przełamujemy bariery, bo kto powiedział, że zdrowe jedzenie jest tylko dla nielicznych.
Nasza komunikacja zaprojektowana została pod aktywację odbiorców, co zwiększa wiarygodność w oczach potencjalnych przyszłych klientów.
W komunikacji akcentujemy kluczowe dla marki przekazy – pokazujemy, że zdrowe jedzenie, nie musi być nudne!
Edukujemy odbiorców poprzez publikacje, w których tłumaczymy i obalamy mity na temat żywności.
Ania, założycielka i właścicielka sieci Salad Story jest naszą bohaterką.
To jej historia jest naszą inspiracją, dzielimy się nią, pokazując, że marka Salad Story to nasz rodzimy biznes.
Obok żywo prowadzonego Facebooka, odpowiadamy również za działania na oficjalnym Instagramie marki. Oba kanały mają swój styl komunikacji, dopasowany do medium – Instagram pozwala wejść w częstszą interakcję z fanami.