Medistore

Case study.

Klient:
Medistore
Kanały:
No items found.
Usługi:
Strategia komunikacji Identyfikacja wizualna Spot reklamowy
bRANŻA:
Medyczny Marketplace
projektanci:
UI/UX Design - Kamil Kalisztan, Tomasz Kozłowski
Brand Identity - Tomasz Kozłowski, Kamil Kalisztan
ROK:
2023
PALETA KOLORÓW:
Niebieski
Jasny niebieski
Ciemny różowy
Różowy
Czarny

- Zbudowanie tożsamości marki Medistore jako największego medycznego markeplace. 

- Wzrost rozpoznawalności marki

- Wzmocnienie zaangażowania odbiorców

- Pozyskanie nowych użytkowników, którzy staną się promotorami marki

Wyzwania

- Wejść w realne potrzeby konsumenta, a tym samym zbudować z nim autentyczną relację, wnieść ideę dbania o zdrowie 

- Stworzenie spójnego i kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej, który łączy nowoczesność, otwartość, a także wpisuje się w realne potrzeby klientów

Co zrobiliśmy?

1

Działania

Opracowanie strategii komunikacji 

Zaprojektowanie logo

Stworzenie identyfikacji wizualnej

UI/UX 

Wyprodukowanie video

2

Typografia

3

Key visual

Podpis zdjęcia
Podpis

4

Landing Page

Efekty

Andżelika Sokół

Wspólnie z agencją Tigers spojrzeliśmy na nowo na koncept Medistore. Wypracowaliśmy nową strategię komunikacji. Zmieniliśmy koncept wizualny. Nowoczesny, innowacyjny, odważny - taki, dzięki współpracy z agencją Tigers, jest teraz Medistore.

Andżelika Sokół

Kierownik działu sprzedaży eCommerce

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.