Jak to zrobiliśmy?
Jaka była idea kreatywna?
Przygotowując pomysł na film, stanęliśmy przed wyzwaniem ukazania w prosty i zrozumiały sposób działania aplikacji Oferteo. Założyliśmy, że cały film powinien być zamknięty w 30 sekundach, podczas których pokażemy szereg problemów oraz ich rozwiązań. W koncepcji kreatywnej postanowiliśmy skupić się na najbardziej popularnych kategoriach klientów, takich jak osoby potrzebujące usług malowania, instalacji elektrycznych i remontowych.
Działania
- Podczas cyklu spotkań omówiliśmy wyzwania i cele biznesowe klienta
- Stworzyliśmy koncepcję oraz scenariusz filmu
- Przeprowadziliśmy casting aktorski, dobierając obsadę
- Przeprowadziliśmy location scouting, aby znaleźć odpowiednią lokację
- Wykonaliśmy nagrania połączone z sesją zdjęciową
- Na podstawie nagrań stworzyliśmy cykl filmów (materiał główny + pakiet skrótów i przeformatowań)
Przewaga
Ukazanie zalet platformy Oferteo poprzez zaprezentowanie całego procesu w postaci fabularyzowanej reklamy wideo. Odpowiedni dobór aktorów i lokacji, a także zwięzły i konkretny scenariusz pomogły w stworzeniu filmu precyzyjnie odpowiadającego na potrzeby klienta.
Okiem Klienta
Współpraca z Tygrysami to czysta przyjemność! Są szybcy, sprawni i zawsze gotowi służyć pomocą, co gwarantuje błyskawiczną i jakościową obsługę! Ten team to definicja kreatywności – ich pomysły są śmiałe, oryginalne i zawsze przykuwają uwagę! My już nie możemy się doczekać kolejnych projektów!
Martyna Głowińska-Gryglewska
Brand Manager