Jak to zrobiliśmy?
Idea
Tworząc kampanię "Before and After", chcieliśmy, aby młodzi ludzie poczuli się swobodnie ze swoimi wyborami, bez żadnej presji. Kampania miała na celu promowanie wolności wyboru i elastyczności korzystania z różnych klubów BeActive, podkreślając, że użytkownicy mogą łączyć różne aktywności według własnych upodobań.
Działanie
1. Rozpoczęcie kampanii od teaseru i konkursu, aby zwrócić uwagę odbiorców.
2. Budowanie komunikacji na kanałach social media, takich jak Instagram, Facebook, TikTok.
3. Wsparcie kampanii filmami z wykorzystaniem CGI oraz materiałami z influencerami z grupy GenZie.
4. Zakończenie kampanii w marcu, osiągając zadowalające wyniki sprzedażowe i zaangażowanie.
Przewaga
1. Influencer marketing dotarł do topowych twórców generacji Z, co zapewniło naturalne lokowanie produktu.
2. Wykorzystanie CGI wyróżniło kampanię na tle konkurencji.
3. Zmiana wizualna postów na social mediach, aby przyciągnąć uwagę.
4. Performance marketing zapewnił szerokie dotarcie do grupy docelowej.
5. TikTok jako platforma do przekazywania zabawnych treści, które angażowały odbiorców.
Wyniki
Podczas całej kampanii uzyskano blisko 9500 zakupów, ponad 1500 zgłoszeń do konkursu oraz znaczący wzrost zaangażowania dzięki współpracy z influencerami skupionymi wokół projektu GenZie.
META ADS:
Zasięg: 1 158 225
Wyświetlenia: 5 260 177
ROAS: 16,35
GOOGLE ADS:
Wyświetlenia: 150 080
Zakupy: 7 778
Efekty
Okiem Klienta
Przebieg współpracy oceniam wzorowo, cały zespół po stronie Tigers był zaangażowany na 100%. Oczywiście, poleciłabym i polecam Tigers znajomym. Współpracujemy już długo, a nigdy nie zdarzyło się, żebym jako klientka musiała radzić sobie z jakimkolwiek wyzwaniem sama, nawet jeśli pojawiają się trudności/wyzwania to czuje ogromne wsparcie po stronie Tigers.
Adrianna Kosmalska
Dyrektor Zarządzająca
case studies