Jak to zrobiliśmy?
Big idea
Kiedy rozpoczęliśmy pracę nad projektem, naszym celem było stworzenie rozwiązania, które nie tylko będzie spójne z identyfikacją wizualną klienta, ale także skutecznie odpowie na jego cele biznesowe. Kluczowym zadaniem było zachęcenie odbiorców do zakupu karnetów, co wymagało przemyślanej strategii wizualnej i funkcjonalnej.
Zdecydowaliśmy się na podejście, które będzie w pełni user-friendly i dostosowane do oczekiwań młodszej grupy odbiorców. Wprowadziliśmy intensywne, energetyzujące kolory, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także budują emocjonalne zaangażowanie. Dzięki temu projekt zyskał świeży, dynamiczny charakter, a jednocześnie spełnił swoje zadanie.
Działanie
Proces rozpoczęliśmy od warsztatu kreatywnego z klientem, aby dokładnie zrozumieć jego potrzeby i cele. Wspólnie opracowaliśmy mapę strony (site map), definiując strukturę serwisu w sposób optymalizujący nawigację.
Następnie stworzyliśmy user flow – ścieżkę użytkownika, tak zaplanowaną, aby maksymalizować szanse na konwersję. Kluczowym etapem było przekazanie klientowi finalnej wersji projektu graficznego, obejmującego zarówno stronę główną, jak i podstrony, z naciskiem na usprawnienie procesu zakupowego.
Okiem Klienta
„Warsztat, który otworzył cały proces był niesamowicie inspirujący. Kamil i Tomek bardzo szybko zaproponowali rozwiązania, które nie tylko odpowiadały naszym potrzebom, ale również przewyższały oczekiwania. Proces powstania strony przebiegał bardzo sprawnie. Co ważne – na każdym kroku mogliśmy liczyć na dodatkowe konsultacje i bieżące wsparcie. Efekt końcowy jest fenomenalny!”
Adrianna Kosmalska
Dyrektor zarządzający BeActive
case studies