Influencer Marketing dla Motoroli w kampanii #Powerlovers
KANAŁY
Instagram
USŁUGI
Influencer Marketing
ZESPÓŁ
No items found.
Wyznaczanie celów to podstawa
Realizacja nowej strategii komunikacji
Wzrost rozpoznawalności marki
Zaangażowanie odbiorców na Instagramie
Promocja najnowszego produktu marki
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Dobór odpowiednich influencerów
客戶
Interaktywny, angażujący format zabawy
客戶
Oparcie narracji na jednym produkcie
客戶
Przełamanie tradycyjnego schematu Walentynek
客戶
Promocja marki, która po latach wróciła na polski rynek

Jak to zrobiliśmy?

1

Odważna realizacja strategii

Punktem wyjścia aktywacji #powerlovers była nowa strategia marki, która określa motorolę według archetypu buntownika. Dodatkowo, celem akcji było zaangażowanie fanów w odświeżony świat marki, która po latach wróciła na polski rynek. Akcja #powerlovers została przeprowadzona w kontekście Walentynek. Motorola, jako marka o archetypie buntownika, postanowiła przełamać schemat słodkiego święta zakochanych – pokazała, że można złamać status quo i podejść do tego dnia od drugiej strony.

2

Maksimum z każdej złotówki

Aby optymalnie spożytkować ograniczony budżet w celu zaangażowania odbiorców, wykorzystaliśmy natywne funkcje Instagrama. Skrupulatnie zaplanowana ankieta trwała 9 dni i pozwoliła na stworzenie emocjonalnej relacji z odbiorcami.

3

Umiejętny dobór influencerów

Akcja zyskała rozgłos dzięki odpowiednio dobranym do grupy docelowej influencerom – Joannie Koroniewskiej i Maciejowi Dowborowi. Na trzy dni przed Walentynkami, motorola wysłała Dowborom paczkę-niespodziankę, w której znajdowały się dwie w pełni naładowane moto g9 power (bateria wytrzymuje 3 dni) oraz karteczka z wyzwaniem: Rozwiążcie wspólnie test #powerlovers i… czekajcie na dalsze wskazówki. W zależności do wyniku testu, motorola przez trzy kolejne dni wysyłała rano wiadomość na Instagram do Joanny lub Macieja, z zadaniami, które miały na celu zwiększenie procentu naładowania baterii w ich związku.

Więcej, niż zwykły konkurs

W dniu Walentynek odbył się live na profilu Motorolapolska, na którym nasi ambasadorzy opowiedzieli o akcji i ostatnich dniach spędzonych z motorolą, ponownie rozwiązali test #powerlovers (tym razem mieli aż 100%!), ogłosili zwycięzców dwóch konkursów oraz odpowiadali na związkowe pytania od fanów.

4

5

6

Efekty

+6,5 mln
wyświetleń filmów
200%
wzrost sprzedaży telefonów w trakcie akcji
2000
widzów na live z influencerami

Okiem Klienta

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Influencer Marketing
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS