Jak to zrobiliśmy?
Odważna realizacja strategii
Punktem wyjścia aktywacji #powerlovers była nowa strategia marki, która określa motorolę według archetypu buntownika. Dodatkowo, celem akcji było zaangażowanie fanów w odświeżony świat marki, która po latach wróciła na polski rynek. Akcja #powerlovers została przeprowadzona w kontekście Walentynek. Motorola, jako marka o archetypie buntownika, postanowiła przełamać schemat słodkiego święta zakochanych – pokazała, że można złamać status quo i podejść do tego dnia od drugiej strony.
Maksimum z każdej złotówki
Aby optymalnie spożytkować ograniczony budżet w celu zaangażowania odbiorców, wykorzystaliśmy natywne funkcje Instagrama. Skrupulatnie zaplanowana ankieta trwała 9 dni i pozwoliła na stworzenie emocjonalnej relacji z odbiorcami.
Umiejętny dobór influencerów
Akcja zyskała rozgłos dzięki odpowiednio dobranym do grupy docelowej influencerom – Joannie Koroniewskiej i Maciejowi Dowborowi. Na trzy dni przed Walentynkami, motorola wysłała Dowborom paczkę-niespodziankę, w której znajdowały się dwie w pełni naładowane moto g9 power (bateria wytrzymuje 3 dni) oraz karteczka z wyzwaniem: Rozwiążcie wspólnie test #powerlovers i… czekajcie na dalsze wskazówki. W zależności do wyniku testu, motorola przez trzy kolejne dni wysyłała rano wiadomość na Instagram do Joanny lub Macieja, z zadaniami, które miały na celu zwiększenie procentu naładowania baterii w ich związku.
Więcej, niż zwykły konkurs
W dniu Walentynek odbył się live na profilu Motorolapolska, na którym nasi ambasadorzy opowiedzieli o akcji i ostatnich dniach spędzonych z motorolą, ponownie rozwiązali test #powerlovers (tym razem mieli aż 100%!), ogłosili zwycięzców dwóch konkursów oraz odpowiadali na związkowe pytania od fanów.