EasyToys

Case study.

Klient:
Easy Toys
Kanały:
Digital PR
Usługi:
Digital PR - komunikacja do mediów digitalowych i tradycyjnych
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Przełamanie tabu związanego z seksualnością

Odważna edukacja w zakresie dobrego seksu

Oswajanie społeczeństwa z zabawkami erotycznymi, które mogą wzbogacić i urozmaicić ich życie seksualne

Minimum 2 publikacje nt marki i jej produktów w miesiącu

Wyzwania

Zmierzenie z zamkniętą postawą Polaków i ich pruderyjnością w sferze seksu

Konfrontowanie się ze stereotypowymi skojarzeniami z gadżetami i zabawkami erotycznymi

Znalezienie odpowiednich kontekstów medialnych, w których bezpiecznie możemy pokazać produkty takie jak gadżety i zabawki erotyczne

Jak to zrobiliśmy?

1

Pomysł

Współpraca z EasyToys odbywała się ongoingowo - na bieżąco  odpowiadaliśmy na briefy i potrzeby klienta. W ramach współpracy promowaliśmy kolejno następujące po sobie kampanie „Better toys, greater joys”, „Time for toys” oraz „EasyFit”, co przekładało się na publikacje w konkretnych mediach.

2

Działanie

Opracowaliśmy harmonogram publikacji tematycznych dla marki.

Wdrożyliśmy regularne wysyłki komunikatów prasowych i follow-up, w tym bezpośrednie i indywidualne spotkania z dziennikarzami.

Zapewniliśmy marce szereg publikacji w mediach kobiecych i lifestyle, oraz w mediach marketingowych i tych o tematyce medialnej.

Zorganizowaliśmy dla marki łącznie 7 wysyłek kreatywnych / PR skierowanych do zasięgowych influencerów i kluczowych dziennikarzy.

Współorganizowaliśmy dla marki 2 eventy, których celem była promocja produktów EasyToys w kontekście medialnym.

3

Przewaga

Klient był zdecydowany na tę usługę od samego początku. Jej celem było dopełnienie innych usług, na jakie się u nas zdecydował oraz budowanie synergii działań na linii influencer marketingu i digital PR.

Efekty

55
publikacji PR
350
wysłanych paczek PR
50 000 PLN
zaoszczędzone na samych działaniach Digital PR
50 000 PLN
zaoszczędzone na samych działaniach Digital PR

Oczami Klienta

Karina Jacyszyn

W EasyToys zależy nam na normalizowaniu gadżetów erotycznych oraz szerzeniu wiedzy o różnych aspektach seksualności. Odważnie mówimy o (samo)miłości, relacji, a także radości, która płynie ze świadomego, konsensualnego seksu. Seksu z drugą osobą, ale również solo seksu, który jest tak ważny. Od stycznia 2023 agencja Tigers wspiera EasyToys w działaniach z zakresu Digital PR. Dzięki tej współpracy krok po kroku udaje nam się osiągać zamierzone cele: wspólnie rozwijamy nasze kanały komunikacji, promujemy nasze treści w mediach i na blogach tematycznych, zapraszamy do dialogu o seksie i seksualności, docieramy do młodych dorosłych, jak i rodziców, singli, wieloletnich partnerów, a przy tym korzystamy z wiedzy i doświadczenia ekspertów, seksuologów, ginekologów i psychologów. Cieszymy się z takiego wsparcia Tigers i tego, że na bazie naszego wspólnego know-how możemy planować i wdrażać kolejne działania promocyjne marki EasyToys i akcje edukacyjne dotyczące dobrze rozumianej seksualności i zdrowia seksualnego.

Karina Jacyszyn

Brand Manager Poland & Team Lead EasyToys Global

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.