Od freelancera do topowej agencji digital山顶

TIGERS to organizacja uważana za jedną z najlepiej ułożonych, w której interesy pracowników są zbieżne z interesem firmy.

TIGERS历史 powstało w 2015 roku w Warszawie.

TIGERS powstało w 2015 roku w Warszawie.历史

TIGERS powstało w 2015 roku w Warszawie.历史

TIGERS powstało w历史 2015 roku w Warszawie.

TIGERS powstało w历史 2015 roku w Warszawie.

Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało firmie paliwa do wzrostu.

Kultura zdobywania wiedzy i dzielenia się nią z rynkiem szybko zbudowała wokół marki grono licznych fanów.

W chwili obecnej z usług Tigers korzystają największe firmy, wspierając się naszym know-how w obszarach social media i performance marketingu, a także wielu innych usług komplementarnych.

Rozwijana od początku istnienia firmy, bezpłatna Baza Wiedzy, notuje 1,5 mln odsłon każdego roku. Uczestnicy naszych szkoleń rozwijają swoje firmy i kariery w digital marketingu.

Tygrys kroczy własną drogą.与众不同

Budujemy od zera własne procesy organizacyjne i zatrudniamy ludzi według ścisłego klucza, by w okresie agresywnego wzrostu firmy nie zatracić tego, co najważniejsze: interesu klienta.

Realizację ambitnej strategii biznesowej wspiera stały zestaw wartości – kompas, którym wszyscy się kierujemy. Dzięki nim, z łatwością rozpoznajemy prawdziwego Tygrysa, nawet gdy on sam jeszcze nie wie, co w nim drzemie.

Jesteśmy pionierami w obszarze marketingu i biznesu, bo od początku podchodzimy krytycznie do działań własnych i otoczenia. Nie ulegamy modom i nie wierzymy w oczywistości – wiara we własne możliwości to klucz do wzrostu firmy.

1

Współpracujemy tylko z tymi, którym możemy pomóc

2

Zatrudniamy według wartości i według wartości oceniają nas klienci

3

Budujemy własne rozwiązania organizacyjne, usprawniając pracę

4

W procesy ubieramy tylko tyle, ile jest konieczne

Słowem CEO公司总裁

Marketing, kultura organizacyjna, HR, obsługa klienta – te obszary powinny przenikać się tak mocno, by ciężko było znaleźć granice między nimi. To właśnie w ciągłym dążeniu do tego stanu upatruję źródła sukcesów, które przekładają się na rosnące wykresy sprzedaży czy wartości klienta. Niestety mało kto dostrzega związek między tym, jak firmy się komunikują, a tym, jak radzą sobie z biznesowymi wyzwaniami.
Franciszek Georgiew CEO Tigers

数字丛林Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas