Kampania #NaMieścieMówią dla WellFitness
KANAŁY
Facebook
Instagram
TikTok
Kanały SM dla Influencerów
Media
Outdoor
USŁUGI
PR
Performance
Influencer Marketing
Graphic Design
ZESPÓŁ
No items found.
Wyznaczanie celów to podstawa
Sprzedaż karnetów na siłownie sieci: Well Fitness, Smart Platinum, Smart Gym w wybranych lokalizacjach w Polsce
Jak największy boost zasięgowy kampanii -mamy zasypać media, digital i przestrzeń miejską hasłami kampanii
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Kampania miała na celu promocję konkretnej oferty sprzedażowej karnetów na siłownie sieci: Well Fitness, Smart Platinum, Smart Gym w wybranych lokalizacjach w Polsce

Jak to zrobiliśmy?

1

Insight

Wiemy, że Teraz nie konkurujemy już wyłącznie z nowoczesnymi sprzętami, świetną załogą, kreatywnymi zajęciami czy ceną. Teraz musimy pokazać, że nasza siłownia to miejsce, które pasuje do Twojego lifestyle. 

2

Koncept

Kampanią “Na mieście mówią” rzuciliśmy wyzwanie i puszaliśmy oko do tych, którzy korzystali już z siłowni. Albo chcieli zacząć i zastanawiali się, na którą się zdecydować. Nie potrzebowaliśmy mówić o tym, co w tych siłowniach mamy, albo co dzięki nimi osiągniesz - masz swoje własne powody i motywacje, dzięki którym wybierasz ten, a nie inny styl życia - styl, który uwzględnia aktywność fizyczną. Chcemy, byś poczuł*, że dostaniesz u nas to, po co przychodzisz.

W kampanii nawiązaliśmy do popularnych dla wybranych regionów Polski powiedzień, przekonań czy nawet (w przypadku Śląska) - gwary - a żeby lokalni mieszkańcy czuli, że przekaz skierowany jest właśnie do nich - nawiązywaliśmy nawet do ulic, na których znajdują się poszczególne siłownie. Intencjonalnie postawiliśmy na prosty KV w kolorach promowanych sieci siłowni, by to hasła grały pierwsze skrzypce i wybiły się w szarej, jak dla tej pory roku (jesień-zima) przestrzeni miejskiej. Uniknęliśmy przy tym zjawiska banner-blind - mocnych kolorów i haseł nie dało się nie zauważyć. Jednocześnie hasło wyprowadzające całą kampanię, czyli #NaMieścieMówią, było dodatkowym triggerem podkreślającym dyskusję wokół danej siłowni. 


Priorytetem tej kampanii była sprzedaż dlatego 90% budżetu kampanii reklamowych zostało przeznaczone na kampanie sprzedażowe. Postawiliśmy na najskuteczniejsze typy kampanii: konwersje w Meta oraz Search i Performance Max w Google co zaowocowało realizacją KPI na prawie 150% przy jednoczesnym wydaniu jedynie 60% zaplanowanego budżetu.

3

Działanie

- Ustalenie KPI dla kampanii z uwzględnieniem poszczególnych lokalizacji

- Research ofert konkurencyjnych siłowni w danych lokalizacjach

- Stworzenie strategii promocji 360* oraz konceptu kreatywnego

- Stworzenie mediaplanu oraz timelin'u działań

- Wykreowanie KV kampanii

- Egzekucja działań PR, Influencer Marketing, Performance, Social Media Content

4

5

6

Efekty

ponad 80
publikacji w ogólnopolskich mediach lifestylowych i branżowych
140%
realizacji KPI sprzedażowych przy jednoczesnej realizacji jedynie 60% budżetu kampanii
ponad 80
nośników outdoorowych na Śląsku, w Małopolsce i w województwie łódzkim

Okiem Klienta

Była to nasza pierwsza współpraca z Tigers, która zaowocowała w kilka kolejnych - to chyba najlepiej pokazuje, jak bardzo byliśmy zadowoleni z jej przebiegu i efektów.

Marta Grabeus

Marketing Manager sieci klubów WellFitness

Chcesz z nami pracować? Poznaj nasze usługi!

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS