Oriflame
Case Study.

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.
Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!
Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.