Oriflame

Case study.

Klient:
Oriflame
Kanały:
Facebook
TikTok
YouTube
Usługi:
• Obsługa systemów reklamowych: Meta Ads, TikTok Ads • Kampanie programatyczne OLX • Influencer marketing • Warsztaty strategiczne • Szkolenie Meta Ads
bRANŻA:
No items found.
projektanci:
No items found.
ROK:
PALETA KOLORÓW:
No items found.

Wzmocnienie wizerunku marki – jako „producent z unikalnym podejściem do kreowania piękna”


Opowiedzenie prawdziwej historii o MLM – „realna zmiana w zasięgu każdego, kto ma odwagę spróbować”


Ułatwienie rozwoju Partnerom – poprzez możliwość duplikowania skutecznych postów

Wyzwania

Błędne przekonania na temat MLM


Niska świadomość o marce


Ograniczona efektywność nowych Klubowiczek

Strategia

Pomysł

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

Działanie

Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!

Przewaga

Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.

Efekty

30,3 tys.
obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
5%
wzrost konwersji od startu współpracy
6,9 mln
wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
6,9 mln
wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki

Oczami Klienta

Diana Rzepniewska

Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.

Diana Rzepniewska

Marketing Online and Social Media Manager

Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.