Oriflame

Case Study.

Klient: Oriflame
Kanały:
Facebook
Instagram
TikTok
Usługi:
Obsługa systemów reklamowych: Meta Ads, TikTok Ads
Kampanie programatyczne OLX
Influencer marketing
Warsztaty strategiczne
Szkolenie Meta Ads

目标Cele

  • Wzmocnienie wizerunku marki – jako „producent z unikalnym podejściem do kreowania piękna”
  • Opowiedzenie prawdziwej historii o MLM – „realna zmiana w zasięgu każdego, kto ma odwagę spróbować”
  • Ułatwienie rozwoju Partnerom – poprzez możliwość duplikowania skutecznych postów

Wyzwania挑战

  • Błędne przekonania na temat MLM
  • Niska świadomość o marce
  • Ograniczona efektywność nowych Klubowiczek

Strategia 我们是怎么做到的

Strategia 我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

Strategia我们是怎么做到的

1

Pomysł

Pomysł na rozwój marki Oriflame w digitalu był dla nas jasny – odczarować mit o modelu biznesowym MLM. Postanowiliśmy wdrożyć działania, które z jednej strony opowiedzą o jego specyfice, bez ściemy, a z drugiej wzmocnią wizerunek firmy i produktów, które oferuje.

2

Działanie

Do zrealizowania celów wizerunkowych i sprzedażowych wykorzystaliśmy dodatkowe narzędzie – influencer marketing. Chcieliśmy dotrzeć z komunikatem do młodej grupy odbiorców, która słyszała o Oriflame, lecz ma na temat firmy utarte zdanie. W kampanie zaangażowaliśmy młode, popularne influencerki, które miały promować nową linię kosmetyków dla nastolatek. Głównym kanałem promocji był Tik Tok. Ze wsparciem reklamowym, osiągnęliśmy 6,9 mln wyświetleń pod filmem!

3

Przewaga

Promocja linii kosmetyków dla młodych osób – kampania z influencer marketingiem na Tik Toku (z mocnym wsparciem reklamowym). To rozwiązanie pozwoliło nam dotrzeć szeroko do generacji Z i wypromować produkty klienta.

Efekty精选客户

30,3 tys. obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
5% wzrost konwersji od startu współpracy
6,9 mln wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
30,3 tys. obserwujących na Tik Toku w 4 miesiące
6,9 mln wyświetleń pod filmem na Tik Toku z udziałem influencerki
5% wzrost konwersji od startu współpracy

Oczami Klienta

Najbardziej lubię w Tigers indywidualne i bardzo partnerskie podejście. Pełną otwartość na nowe pomysły i szybkie dopasowanie się do specyfiki branży. Bardzo cenię sobie naszą współpracę.
Diana Rzepniewska Marketing Online and Social Media Manager

联系方式 Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas