Social Media Content dla OknoPlus
KANAŁY
Instagram
USŁUGI
Social Media Content
ZESPÓŁ
No items found.
Wyznaczanie celów to podstawa
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów zainteresowanych innowacyjnym podejściem do budownictwa.
Zwiększenie świadomości marki poprzez regularne publikacje na Instagramie prezentujące aluminiową stolarkę oraz innowacyjne rozwiązania z nią związane.
Wyróżnienie się na tle konkurencji poprzez unikalne podejście do prezentacji materiałów - przyciągające wzrok grafiki i zdjęcia.
Jakie wyzwania stały przed nami?
客戶
Trudności w atrakcyjnej prezentacji zdjęć na Instagramie z uwagi na proces ich powstawania (etap budowy) oraz kwestie praw autorskich (elementy dodane przez architekta).
客戶
Trudność w odróżnieniu marki klienta od konkurencji ze względu na podobną nazwę oraz ofertę.

Jak to zrobiliśmy?

1

Dotarcie do niemal 300 000 osób w trzech pierwszych miesiącach współpracy.

Co dokładnie zrealizowaliśmy? Przeprowadziliśmy testy z różnymi formami komunikacji, by jak najlepiej przemówić do naszej grupy docelowej. Nasze działania były zgodne ze strategią klienta, podkreślając innowacyjność oraz istotność wnętrza, a także zbliżając naszą markę do świata klienta, inspirując go do lepszego życia, w otoczeniu pełnym światła.

W komunikacji skupiliśmy się na blokach produktowych, inspiracyjnych oraz edukacyjnych.

2

Strategia

Idea kreatywna koncentrowała się na stworzeniu wizerunku marki klienta jako lidera w branży aluminiowej stolarki poprzez wyeksponowanie innowacyjności, estetyki i unikalnych cech oferowanych produktów. Proces twórczy obejmował opracowanie spójnej strategii wizualnej (oraz treści), która wyróżni klienta na tle konkurencji i przyciągnie uwagę potencjalnych klientów.

  1. Regularnie monitorowaliśmy i dostosowywaliśmy branding marki na Instagramie, aby jak najlepiej podkreślał produkty klienta. Zmiany w kolorystyce, stylu grafik i używanych elementach wizualnych były dokonywane zgodnie z celami klienta oraz reakcjami społeczności.
  2. Na bieżąco analizowaliśmy reakcje odbiorców, rezygnując z mniej skutecznych form treści na rzecz tych, które generowały większe zaangażowanie. Stale dostosowywaliśmy nasze publikacje do preferencji i potrzeb naszej społeczności.


Dzięki angażującym formatom i dostosowaniu treści do zainteresowań odbiorców, udało nam się wyróżnić markę klienta. Korzystając z opinii klientów, budowaliśmy zaufanie i pokazywaliśmy realne korzyści związane z produktami klienta.

3

4

5

6

.

Okiem Klienta

Od momentu powstania profilu OknoPlus na Instagramie firma zaczęła być widoczna na tym kanale komunikacji, docierając do podstawowej grupy docelowej produktu i konkurencji. Współpraca z Tigers zainspirowała nas do krytycznego spojrzenia na inne kanały komunikacji, w szczególności od strony identyfikacji wizualnej i tworzenia jeszcze bardziej atrakcyjnych wizualnie grafik. We współpracy z Tigers ważna była dla mnie dobra i łatwa komunikacja z Opiekunem.

Dawid Mickiewicz

Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu

Chcesz z nami pracować? Poznaj ofertę Social Media Content
Zobacz pozostałe
case studies
Easy Toys | Digital PR
Zobacz pełne case study
Oriflame | Brand & Visual Identity, Analityka i Big Data
Zobacz pełne case study

Opisz nam swoje wyzwanie, znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS