Jak to zrobiliśmy?
Wstępna ocena
Klient zgłosił się do nas po usługę social media content oraz performance. Marka przed zgłoszeniem przeszła proces rebrandingu, co stanowiło wyzwanie w komunikacji. Nasz zespół analizował obecną sytuację, identyfikując kluczowe problemy oraz bariery i zaczął dobierać strategię, która pozwoliła osiągnąć zamierzony cel.
Rozwój strategii
Z pełnym zrozumieniem problemów klienta, przystąpiliśmy do opracowywania strategii komunikacyjnej. Postawiliśmy na połączenie przekazów bazujących na emocjach i technicznych elementach sprzętów, co pozwoliło nam nawiązać głębszą więź z odbiorcami. Skupiliśmy się na kwestii refundacji aparatów słuchowych, wiedząc, że dla wielu starszych osób to kluczowy aspekt decyzji zakupowej. Nasza strategia miała na celu nie tylko informowanie, ale i budowanie zaufania poprzez edukację i empatię.
Implementacja
Nadszedł czas na realizację naszych założeń.
- Kampanie reklamowe na Facebooku i Google Ads: Stworzyliśmy precyzyjnie ukierunkowane reklamy, które docierały do naszej grupy docelowej, przedstawiając produkty w kontekście ich korzyści zdrowotnych i dostępności finansowej.
- Posty edukacyjne i emocjonalne na Facebooku: Publikowaliśmy treści edukacyjne oparte o emocjonalny wydźwięku. Celem takich działań było budowanie relacji ze starszym klientem, do którego taka narracja znacząco przemawia. Zależało nam na tym, aby edukować poprzez różne formaty. Skupiliśmy się na języku komunikacji, aby był przystępny dla grupy docelowej. Pokazywaliśmy realne problemy, z jakimi zmagają się osoby dotknięte problemem niedosłuchu takimi jak np. izolacja społeczna. Skupiliśmy się na komunikacji, która zmieniała postawy, aby grupa docelowa potrafiła zdefiniować swój problem, ale również, żeby osoby z jej otoczenia wiedziały jak reagować.
- Lokalne kampanie skierowane na konkretne gabinety: Skoncentrowaliśmy się na lokalnych rynkach, promując konkretne gabinety, co pozwoliło nam na jeszcze bardziej personalizowaną komunikację i bezpośrednie dotarcie do potencjalnych klientów.
Efekty
Okiem Klienta
Współpracujemy z Tigers już ponad rok. Naszym wyzwaniem było wprowadzenie spójnej, dobrze działającej strategii komunikacji w social mediach. Chcieliśmy też poprawić wyniki adsów i w pełni skorzystać z potencjału platform reklamowych Meta i Google. Tigers pomogli nam zwiększyć zaangażowanie odbiorców, uporządkować content i zwielokrotnić wyniki reklam. Poza tym, Tigers doskonale poradzili sobie z każdą wrzutką, która wymagała naprawdę szybkiej reakcji. Gdybym miała opisać Tigers jednym słowem, byłoby to ZAANGAŻOWANIE. Gdybym miała do wykorzystania więcej słów, powiedziałabym, że Tigers to solidny, godny zaufania partner i ogromne wsparcie dla nowoczesnego biznesu.
Agnieszka Grzybowska
Digital Manager
case studies