Strategia.
Projektujemy skuteczne strategie.
1. STRATEGIA MARKETINGOWA
Strategia marketingowa definiuje kluczowe cechy produktu w ujęciu konsumenckim i konkurencyjnym, wytycza główne założenia dotyczące cen oferowanych produktów, definiuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej poprzez rozwiązania dystrybucyjne oraz wskazuje kluczowe punkty aktywności promocyjnej, tak aby maksymalnie wykorzystać potencjał rynku.
2. STRATEGIA MARKI
Strategia wynikająca z dogłębnej analizy konsumenta, konkurencji, marki i otoczenia kulturowego mająca na celu wypozycjonowanie marki w umyśle konsumenta, tak by realizowała cele firmy. Ściśle powiązana z wizją, misją i wartościami organizacji.
3. STRATEGIA KOMUNIKACJI
Strategia komunikacji definiuje co marka powinna komunikować, aby osiągnąć wyznaczony cel taktyczny, do kogo mówić, w jaki sposób, gdzie i kiedy. Poprzedzona jest dogłębną analizą stanu obecnego.
4. NARRACJA STRATEGICZNA
Narracja strategiczna o Twoje marce, produkcie lub usłudze, która pozwoli Ci opowiedzieć spójną historię uderzającą w potrzeby i motywacje grupy docelowej, jednocześnie budując pożądany wizerunek marki.