Account Manager

Miejsce:
Warszawa Q22
Wynagrodzenie:
11 000 - 14 000 zł netto na fv / całościowy koszt pracodawcy (UZ)
B2B/UZ
Dołącz do naszego zespołu jako Account Manager! Szukamy osoby pełnej pasji i zaangażowania, gotowej przejąć ster prowadzenia projektów dla czołowych marek.

‍Jako Account Manager będziesz pierwszą linią kontaktu dla naszych klientów, dbając o budowanie i utrzymywanie trwałych relacji oraz skuteczność działań. Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta i chcesz być częścią dynamicznego środowiska, które stawia na innowacyjność i rozwój, czekamy na Twoją aplikację!

Co cechuje idealnego Tygrysa?

  • Doświadczenie w pracy z markami beauty - obowiązkowo
  • Min. 3-letnie doświadczenie agencyjne na stanowisku Account Managera,
  • Duże doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami,
  • Komunikatywny język angielski (na poziomie min. B2),
  • Umiejętność skutecznego zarządzania oczekiwaniami klientów oraz rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy z narzędziami do zarządzania projektami (przede wszystkim ClickUp),
  • Otwarta głowa i nieszablonowe podejście.

Prześlij nam swoje CV jak najszybciej, żebyśmy mogli Cię poznać - może to właśnie na Ciebie czekamy!

<a class="button w-button" style="text-decoration: none;" target="_blank" href="https://tigers.traffit.com/public/form/a/4fee4877a59c7feb5a4af6b80a81aa443276622b">Aplikuj</a>

Na czym polega ta praca?

  • Zapewniasz kompleksową obsługę klienta od początku do końca, włączając w to etapy onboardingu i finalnego rozliczenia
  • Regularnie spotykasz się z zespołem operacyjnym w celu ustalenia priorytetów na dany tydzień oraz podziału zadań
  • Wykorzystujesz narzędzia ClickUp i Slack do klarownego podziału zadań, zapewniając stałą rutynę pracy dla członków zespołu
  • Delegujesz zadania i monitorujesz przebieg wykonania za pomocą narzędzia ClickUp, zapewniając transparentność i efektywność procesu
  • Odpowiadasz za zarządzanie budżetem - śledzisz wydatki oraz dbasz o zgodność z założonymi ramami finansowym
  • Utrzymujesz stały kontakt ze swoimi klientami, dbając o ich zadowolenie i długotrwałą współpracę
  • Raportujesz prowadzone działania, monitorujesz wskaźniki efektywności i rekomendujesz ewentualne działania korekcyjne/wspierające

Co oferujemy?

  • Błyskawiczny rozwój - u nas w kwartał nauczysz się tyle, ile w innych miejscach w rok.
  • Brak sufitu - Masz pomysł na rozwój usługi? Dostajesz wsparcie, by to zrobić. Chcesz zarabiać jeszcze więcej? Wspólnie znajdziemy sposób.
  • Ekspozycja w branży - posiadamy najmocniejsze kanały komunikacji w branży, w których możesz budować wizerunek eksperta.
  • Koleżeński zespół – w Tigers szczególną wagę przywiązujemy do budowania relacji między sobą!
  • Doskonałość operacyjna - dbamy o Twój komfort pracy dzięki przejrzystym procesom i pełnej jasności – wiesz co robić i wiesz po co to robisz.
  • Samodzielność i niezależność w działaniu, przy jednoczesnym wsparciu zespołu oraz dostępie do bazy wiedzy.
  • Możliwość pracy z nowoczesnego biura w Q22 w Warszawie.
  • Dodatkowe lekcje językowe, opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach oraz darmową siłownię w Q22.

Wynagrodzenie:

Oferujemy wynagrodzenie 11 000 zł - 14 000 netto na fakturze (B2B) lub całościowy koszt pracodawcy przy Umowie Zlecenie.

Dołącz do nas,

jeśli chcesz, by dalsze kroki na Twojej zawodowej ścieżce zależały od Ciebie! Zostań z nami przewodnikiem po digitalowej dżungli!

<a class="button w-button" style="text-decoration: none;" target="_blank" href="https://tigers.traffit.com/public/form/a/4fee4877a59c7feb5a4af6b80a81aa443276622b">Aplikuj</a>

Nie widzisz oferty dla siebie?

Nie szkodzi - i tak daj nam się poznać! Może za chwilę będziemy szukać kogoś o Twoim profilu.