Salad Story | Social Media Content, Performance, Graphic Desing
Case study.
Stworzenie prostego i spójnego wizerunku marki
Zmiana percepcji marki
Pozycjonowanie dostaw pysznych dan ze świeżych składników
Wpływ na zmianę nawyków żywieniowych Polaków
Budowanie świadomości polskiej marki i wspieranie sprzedaży w lokalach
Wyzwania
Stworzenie wizerunku zdrowego fast food’u
Wprowadzanie zdrowej diety do mainstreamu
Duża konkurencja i brak świadomości historii marki (Polska firma stworzona przez kobiety)
Błędna percepcja marki jako zagranicznej sieci fast food
Jak to zrobiliśmy
Po pierwsze strategia
Stworzyliśmy spójną strategię komunikacji marketingowej, w której szczególny nacisk położony był na pozycjonowanie właścicielki i opowiedzenie historii marki na nowo.
Reaktywacja i rozwój społeczności przy marce
Konsekwentna realizacja strategii i budowanie obecności marki w życiu naszych odbiorców to cele, na które kładziemy szczególny nacisk.
Stali fani marki towarzyszą jej od lat, a my utrzymujemy ten sentyment. Dodatkowo przełamujemy bariery, bo kto powiedział, że zdrowe jedzenie jest tylko dla nielicznych.
Nasza komunikacja zaprojektowana została pod aktywację odbiorców, co zwiększa wiarygodność w oczach potencjalnych przyszłych klientów.
Edukacja żywieniowa
W komunikacji akcentujemy kluczowe dla marki przekazy - pokazujemy, że zdrowe jedzenie, nie musi być nudne!
Edukujemy odbiorców poprzez publikacje, w których tłumaczymy i obalamy mity na temat żywności.
Her (Salad) Story
Ania, założycielka i właścicielka sieci Salad Story jest naszą bohaterką.
To jej historia jest naszą inspiracją, dzielimy się nią, pokazując, że marka Salad Story to nasz rodzimy biznes.
Dwukanałowa komunikacja
Obok żywo prowadzonego Facebooka, odpowiadamy również za działania na oficjalnym Instagramie marki. Oba kanały mają swój styl komunikacji, dopasowany do medium – Instagram pozwala wejść w częstszą interakcję z fanami.
Efekty
Razem z Salad Story budujemy nowoczesny wizerunek oparty na sentymencie stałych klientów oraz historii marki. Naszym głównym zadaniem prowadzonej komunikacji jest rozbudzenie miłości do Salad Story na nowo.