BeActive | Graphic Design
Case study.
Zbudowanie bazy leadów wśród grupy docelowej BeActive – uczniów i studentów
Wyjście poza ramy digitalu i zaistnienie w przestrzeni offline’owej
Wzrost świadomości i zasięgu marki BeActive
Kreowanie pozytywnego i nowoczesnego wizerunku wśród odbiorców
Wyzwania
Zaprojektowanie materiałów offline – ścianek wielkoformatowych, billboardów, citylightów i wiele więcej
Zaprojektowanie dwóch dedykowanych Landing Page’y pod dwie kampanie
Strategia
Pomysł
Aby zbudować rozpoznawalność wśród naszej grupy docelowej, postanowiliśmy pokazać się w dwóch miejscach, gdzie do tej pory nas nie widziano – na imprezach studenckich i w Łodzi, gdzie chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. W tym celu studio graficzne Tigers zaprojektowało zarówno materiały offline jak i dwa dedykowane landing page.
W ramach kampanii przygotowaliśmy reklamę wideo, która swoją premierę miała na Juwenaliach w Warszawie oraz Krakowie.
Działanie
Po pierwsze BeActive, wraz ze swoimi ambasadorami, stworzyło swoją strefę na Juwenaliach w Warszawie i w Krakowie – czyli najbardziej studenckich imprezach w Polsce. Zaprojektowaliśmy specjalną ściankę wielkoformatową, która służyła jednocześnie do pozowania do zdjęć, a wiadomo, że to pokolenie X lubi najbardziej, jak i do przechodzenia na specjalnie stworzoną pod to wydarzenie stronę, do której prowadził umieszczony na ściance kod QR.
Landing Page juwenalia.ebeactive.pl przede wszystkim służył do poszerzania bazy mailingowej wśród grupy docelowej BeActive – zapisując się na stronie, każdy mógł dostać kod na darmowy miesięczny karnet BeActive. Wygenerowaliśmy dzięki temu blisko 20% konwersję.
Według podobnego schematu postanowiliśmy wykonać drugą kampanię, tym razem dłuższą i szerzej zakrojoną – obejmowała ona kolejny landing page, a także projekt billboardów i citylightów, które zostały zawieszone w całej Łodzi – w mieście, w którym chcieliśmy poprawić rozpoznawalność marki BeActive. Billboardy i citylighy zachęcały użytkowników do zarejestrowania się na landing page’u lodz.ebeactive.pl. Podanie swojego maila skutkowało uzyskaniem 15 dni za darmo na karcie BeActive.
Przewaga
W Tigers po raz pierwszy wykorzystaliśmy nowo założoną komórkę UX, która powstała z inicjatywy grafików ze studia graficznego, pragnacych rozwijać się w tworzeniu landing page. Nowe, digitalowe umiejętności grafików połączyliśmy z ich dużym doświadczeniem w projektowaniu materiałów offline’owych. Dzięki połączeniu tych dwóch światów – offline i online – osiągnęliśmy wyniki, których nie bylibyśmy w stanie dowieźć tylko w jednym kanale.
Efekty
Oczami Klienta
Specjaliści Tigers zajmujący się BeActive to team, który nie tylko odpowiada na wszystkie potrzeby, ale swoim zaangażowaniem wyprzedza oczekiwania.
Adrianna Kosmalska
Dyrektor Zarządzająca w BeActive