Studio Tigers #9: Magdalena Korol - Umowa między klientem, a agencją marketingową
Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!
Co to jest Studio Tigers?
🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.
Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.
W kolejnym odcinku Studio Tigers rozmawiamy z Magdaleną Korol - adwokatką, wspólniczką w Kancelarii Creativa Legal, Prezeską fundacji Creativa Education.
Od 10 lat pomaga branży kreatywnej działać efektywnie i legalnie. Specjalizuje się w obsłudze agencji marketingowych, start-upów, branży fashion & design oraz przedsiębiorstw z kapitałem włoskim działających w Polsce. Zajmuje się kwestiami związanymi m.in. z ochroną marki, prawami autorskimi, wizerunkiem, dobrami osobistymi, znakami towarowymi, czynami nieuczciwej konkurencji, prawem reklamy i social mediów.
Co znajdziesz w tym odcinku?
- Na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy między klientem, a agencją marketingową?
- Dwie perspektywy tworzenia umowy - klient i agencja.
- Czy musimy informować klienta o wykorzystaniu AI?
- Jakie klauzule odnoszące się do przekazywania praw autorskich oraz korzystania z AI powinny się znaleźć w umowie?
Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧