Studio Tigers #3: Emil Pasierowski - Google Analytics 4 to lepsza kontrola w biznesie.
Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!
Co to jest Studio Tigers?
🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.
Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.
W trzecim już odcinku Studio Tigers rozmawiamy z Emilem Pasierowskim, Senior Digital Marketing Specialist.
W Tigers na co dzień zajmuje się szeroko pojętymi kampaniami płatnymi - m.in. dla marki Oriflame. Odpowiedzialny jest rownież za rozwój kompetencji analitycznych w organizacji. Zdobywca "Złotego Tygrysa", nagrody firmowej przyznawanej za najwyższe oceny od klientów - średnia 4,67/5. Pasjonuje go to, czego nie rozumie, a jego ulubione powiedzenie to "Doskonałości się nie osiąga, do doskonałości się dąży".
Co znajdziesz w tym odcinku?
- Jak Emil dołączył do stada Tygrysów?
- Google Analytics 4 vs poprzednie wersje GA
- Czym są kody trakujące i jaką wartość nam dają?
- Świat cookieless a GA4
- Rywalizacja między Google Ads i Meta Ads
- Jak dzielić budżet pomiędzy systemami reklamowymi?
- Jak dowozić wyniki, jednocześnie dbając o relację agencja-klient?
Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧