Studio Tigers #16: Kamil Barabasz - Jak zaplanować kampanie reklamowe na Black Friday?
Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!
Co to jest Studio Tigers?
🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.
Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.
Ruszył specjalny cykl dedykowany Black Friday,
w którym rozmawiamy z naszymi specjalistami o skutecznych, aktualnych i przynoszących realne efekty taktykach promocyjnych i sprzedażowych.
W tym odcinku Studio Tigers rozmawiamy z Kamilem Barabaszem - Digital Marketing Specialist. W Tigers na co dzień zajmuje się płatnymi kampaniami dla klientów Tigers m.in. dla marki DHL.
Najmocniejszymi stronami Kamila to obsługa systemów Meta Ads i Google Ads, a także świetnie odnajduję się w kwestiach analitycznych. W Tigers rozwija swoje umiejętności w zakresie Performance marketingu i ecommerce. Prywatnie uwielbia sport, wycieczki górskie oraz czytanie książek.
Co znajdziesz w tym odcinku?
- Od czego zacząć przygotowania kampanii reklamowych w kontekście Black Week?
- Najważniejsze czynniki sukcesu w performance marketingu podczas Black Friday
- Najczęstsze wyzwania, z jakimi spotykają się performance marketerzy
- Jak uniknąć błędów w obszarze kampanii reklamowych w kontekście Black Week
Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧
Tygrysy również mówią o:
Przygotuj się na Black Week
Wejdź do Domu Tygrysa i użyj kodu rabatowego BLACK20, który obniży cenę wybranego przez Ciebie produktu o 20%.