Studio Tigers #13: Daria Knapik - Działania PR na Black Friday - czy nie jest za późno?
Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!
Co to jest Studio Tigers?
🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.
Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.
Ruszył specjalny cykl dedykowany Black Friday,
w którym rozmawiamy z naszymi specjalistami o skutecznych, aktualnych i przynoszących realne efekty taktykach promocyjnych i sprzedażowych.
W tym odcinku Studio Tigers rozmawiamy z Darią Knapik - Team Leader, Senior Social Media Specialist, a od niedawna - PM linii PR w Tigers.
Daria na co dzień kieruje jednym z największych zespołów Customer Succes w organizacji. Doświadczenie w branży public relations, performance marketingu i social media wykorzystuje w codziennej pracy z najbardziej wymagającymi klientami. Jej konikiem (i pasją!) jest branża fashion.
Co znajdziesz w tym odcinku?
- Co zmieniło się w public relations na przestrzeni ostatnich 10 lat?
- Jak wykorzystać Black Friday w kampanii PR-owej?
- Czym różni się kampania świąteczna od tej na Black Week?
- Digital PR jako Ironman
- Rady Darii i Doroty na Black Week
Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧
Tygrysy również mówią o:
Przygotuj się na Black Week
Wejdź do Domu Tygrysa i użyj kodu rabatowego BLACK20, który obniży cenę wybranego przez Ciebie produktu o 20%.