Studio Tigers #10: Karolina Zduńczyk & Magdalena Korol - Influencer marketing, a prawo
Tygrys rusza w miasto - w twoich słuchawkach, samochodzie, na rowerze, w domu, w parku - gdziekolwiek zechcesz go posłuchać!
Co to jest Studio Tigers?
🎙️Studio Tigers to miejsce, gdzie nasi specjaliści, klienci i inni eksperci z branży spotykają się, by rozmawiać bez ograniczeń o digital marketingu. Bez scenariuszy, bez cenzury - tylko autentyczne i treściwe dyskusje o tym, co naprawdę dzieje się w świecie marketera.
Możesz nas znaleźć na YouTube, Spotify i Instagramie, dzięki czemu masz wybór sposobu i kanału, w jaki chcesz odbierać nasze treści. Niezależnie od preferowanej formy znajdziesz coś dla siebie.
W kolejnym odcinku Studio Tigers rozmawiamy z Magdaleną Korol - adwokatką, wspólniczką w Kancelarii Creativa Legal, Prezeską fundacji Creativa Education oraz Karoliną Zduńczyk - Influencer Marketing Expert w Tigers.
Magda od 10 lat pomaga branży kreatywnej działać efektywnie i legalnie. Specjalizuje się w obsłudze agencji marketingowych, start-upów, branży fashion & design oraz przedsiębiorstw z kapitałem włoskim działających w Polsce. Zajmuje się kwestiami związanymi m.in. z ochroną marki, prawami autorskimi, wizerunkiem, dobrami osobistymi, znakami towarowymi, czynami nieuczciwej konkurencji, prawem reklamy i social mediów.
Karolina jest odpowiedzialna za kompleksowe wsparcie klientów w zakresie social media i influencer marketingu, a także rozwój komórki influencer marketingu. Specjalizuje się w kampaniach z wykorzystaniem influencerów, akcjach niestandardowych i doborze ambasadorów marek. Od 6 lat związana z influencer marketingiem. Pracowała zarówno jako manager influencerów, specjalista odpowiedzialny za współpracę z ambasadorami z ramienia marki, jak i senior specialist działu influencer marketingu w agencji marketingowej. W czerwcu 2023 kampania "Nie daj się zdefiniować #odkryjswójkolor", którą przygotowywała dla marki Motorola zdobyła statuetkę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch
Co znajdziesz w tym odcinku?
- Na co zwrócić uwagę podczas podpisywania umowy z influencerem?
- Czy liczba followersów ma znaczenie?
- Dwie perspektywy tworzenia umowy - klient i agencja.
- Czego nie można zagwarantować klientowi w sytuacji oferty obejmującej działania z twórcami internetowymi?
- Jak współpracować z influnecerami?
Dołącz do nas w Studio Tigers i zgłębiaj kulisy marketera razem z nami! 🎧