Digital Marketing Specialist w Tigers i pensja 20 000 PLN - jak to możliwe?
Gdzie płacą 20 tys. zł miesięcznie?
W Tigers. W naszej agencji wynagrodzenie jednej z osób na stanowisku Digital Marketing Specialist w grudniu 2023 wynosiło ponad 20 000 zł. Jak to możliwe?
W Tigers działamy w oparciu o system prowizyjny, przyznawany przez Airtable. To zautomatyzowane narzędzie oparte jest o specjalny algorytm, który co miesiąc wylicza wynagrodzenie pracowników. Co to oznacza w praktyce?
Zysk agencji jest współdzielony i każdy specjalista pracuje na własny rachunek. W Tigers dostajesz premie od prowadzonych projektów, wygranych przetargów, szkoleń, wystąpień i konsultacji. W praktyce kwota wynagrodzenia specjalisty (wraz z bonusami od wygranych ofertowań czy polecenia klienta lub pracownika) może osiągać więcej niż 30% generowanych przychodów dla agencji.
“Partycypacyjny model wynagrodzeń naszych specjalistów jest naszym wyróżnikiem od początku istnienia agencji. Wierzymy, że to sposób na przyciągnięcie do nas ludzi, którym bliskie jest przedsiębiorcze podejście i growth mindset, będący jedną z naszych naczelnych wartości. Ten sposób wynagradzania za pracę wpisuje się również w odpowiedzialne i transparentne podejście do biznesu, przez co jest spójny z tym, jak budujemy nasze relacje z klientami. Warto również dodać, że obok dzielenia się zyskiem dbamy o to, aby podstawy wynagrodzeń naszych specjalistów były rynkowo konkurencyjne. Co to oznacza w praktyce? W Q4 2023 roku specjaliści wystawiali miesięczne faktury na średnio 13 000 zł, ale nie zabrakło też takich, których wynagrodzenie przekroczyło 20 000 zł”
Karolina Kawska, CEO Tigers.
W Tigers stawiamy na transparentność i wynagrodzenia nie są w tej kwestii wyjątkiem. Widełki finansowe dla poszczególnych stanowisk widoczne są już po wejściu na naszą stronę (co wciąż nie jest standardem w branży).
Jak zamykać miesiąc w Tigers z wynagrodzeniem 20 tys. zł?
Zaangażowanie, proaktywność, multitasking - to te 3 cechy zaprowadzą Cię na marketingowy, ale też finansowy ;) szczyt. Aby podwajać i potrajać swoją pensję, nie możesz dawać z siebie minimum. W naszej branży chodzi o puszczanie wodzy fantazji, obracanie tego w działanie i przekłuwanie w zysk.
Masz pomysł? Przedstaw go klientowi, zrealizuj i wyjdź poza szablon, w którym tkwi większość marketerów.