W Tigers zaczynałam jako Junior Social Media Specialist. Wytrwałością i ciężką pracą, już po okresie próbnym udało mi się usunąć pierwsze słowo ze stopki. Teraz jako samodzielna specjalistka, zajmuję się kreowaniem oraz wdrażaniem strategii komunikacji dla marek z różnych segmentów. Uwielbiam niestandardowe projekty, w których mogę wykazać się kreatywnością i świeżym spojrzeniem na obecne trendy. Mam swoje ulubione platformy i należą do nich Instagram oraz Tik Tok. Tam czuję się jak tygrys w dżungli!
Przed dołączeniem do Tigers zajmowałam się komunikacją w social media oraz współpracą z influecerami dla polskich marek odzieżowych. To wtedy odkryłam w sobie pasję do marketingu i zdecydowałam, że nie widzę dla siebie już innej drogi. Dodatkowo ukończyłam studia na kierunku dziennikarstwo, na specjalizacji marketing medialny i PR, a moja praca dyplomowa, nosiła tytuł: Influencer marketing w dobie nowych mediów.
