Strategy Expert w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Autor kursu on-line „Projektowanie strategii komunikacji”.
W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.

Myślenie w skali makro i szukanie najlepszych rozwiązań spośród różnorodnych możliwości to jego mocna strona. Zadaje właściwe pytania i cały czas testuje własne założenia.
Dłuższe cykle decyzyjne wymagają zupełnie innego podejścia, niż w B2C. Specjalizacja w marketingu B2B umożliwia budowanie długofalowych relacji z odbiorcami i klientami.
Sprawne pióro to jedno, ale zaplanowanie procesu tworzenia komunikacji
wymaga szerszego podejścia. Dzięki znajomościom taktyk contentmarketingowych, może realizować cele zasięgowe oraz sprzedażowe.
W wieku 23 lat w druku ukazał się jego debiutancki zbiór opowiadań
Jest fanem trapu, low-fi i cloudu
Jego pies ma na imię Soczek
Daniel jest dla mnie mistrzem słowa, a w zespole Tigers także niezwykle kreatywną głową, otwarty na nowe pomysły i z entuzjazmem podchodzący do realizacji pionierskich projektów. Jak prawdziwy tygrys poluje z ukrycia, pielęgnując agencyjne kanały komunikacji i grupy. To on szczególnie dba o to, żeby społeczność wokół marki Tigers cały czas rosła. Do komunikacji podchodzi bardzo strategicznie. Za przemyślenia, pomysły przekuwane w działania i konsekwencję w ich realizacji Daniela cenię najbardziej.
Daniel doskonale czuje ducha marki Tigers. Najpierw zasila organizację nowymi ideami i koncepcjami, a następnie przekłada je na realizacje, które wnoszą dużą wartość dla biznesu.
Wierzymy, że pasja i dyscyplina zjadają wiedzę oraz doświadczenie.
Kompetencji twardych nauczymy każdego. Szukamy osób, które wyznają nasze wartości i standardy.