Daniel老虎 Kotliński

Marketing Manager

Marketing Manager w Tigers. Odpowiada
za realizację kluczowych projektów firmy
– Bazy Wiedzy, Księgi Adsów 3, Tigers United.

Przez lata pracował jako dziennikarz biznesowy i strateg contentu. Według Testu Gallupa TOP3 jego mocnych stron to: Strateg, Odkrywczość, Intelekt. Dostrzega związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie odległe.

"
Tygrys to stado, nawet gdy podąża w pojedynkę
+2 lata w Tigers
6 lat w branży
3 tys. sprzedanych
Ksiąg Adsów 3
+2 lata w Tigers
6 lat w branży
3 tys. sprzedanych
Ksiąg Adsów 3

Kompetencje技能

Nasze kompetencje rozwijamy w modelu T-shaped

tigers_t tigers_t_hover
Społeczności
Marketing B2B
Strategia
Content marketing
Eventy
主要的

Strategia

Myślenie w skali makro i szukanie najlepszych rozwiązań spośród różnorodnych możliwości to jego mocna strona. Zadaje właściwe pytania i cały czas testuje własne założenia.

Marketing B2B

Dłuższe cykle decyzyjne wymagają zupełnie innego podejścia, niż w B2C. Specjalizacja w marketingu B2B umożliwia budowanie długofalowych relacji z odbiorcami i klientami.

Content marketing

Sprawne pióro to jedno, ale zaplanowanie procesu tworzenia komunikacji
wymaga szerszego podejścia. Dzięki znajomościom taktyk contentmarketingowych, może realizować cele zasięgowe oraz sprzedażowe.

Daniel下班后 prywatnie…

Daniel下班后 prywatnie…

Daniel
prywatnie…下班后

Daniel
prywatnie…下班后

Daniel
prywatnie…下班后

Ciekawostki, o których nie wszyscy wiedzą

1

W wieku 23 lat w druku ukazał się jego debiutancki zbiór opowiadań

2

Jest fanem trapu,
low-fi i cloudu

3

Jego pies ma na imię
Soczek

Daniel oczami
współpracowników…同事

Daniel oczami
współpracowników…同事

Daniel oczami同事 współpracowników…

Daniel oczami同事 współpracowników…

Daniel oczami同事 współpracowników…

Karolina Kawska Head of Customer Success

Kreatywny pionier

Daniel jest dla mnie mistrzem słowa, a w zespole Tigers także niezwykle kreatywną głową, otwarty na nowe pomysły i z entuzjazmem podchodzący do realizacji pionierskich projektów. Jak prawdziwy tygrys poluje z ukrycia, pielęgnując agencyjne kanały komunikacji i grupy. To on szczególnie dba o to, żeby społeczność wokół marki Tigers cały czas rosła. Do komunikacji podchodzi bardzo strategicznie. Za przemyślenia, pomysły przekuwane w działania i konsekwencję w ich realizacji Daniela cenię najbardziej.

"
Franciszek Georgiew CEO

Opiekun marki

Daniel doskonale czuje ducha marki Tigers. Najpierw zasila organizację nowymi ideami i koncepcjami, a następnie przekłada je na realizacje, które wnoszą dużą wartość dla biznesu.

"
"

Poznaj虎队 pozostałe Tygrysy z zespołu

Poznaj虎队 pozostałe Tygrysy z zespołu

Poznaj pozostałe Tygrysy虎队 z zespołu

Poznaj pozostałe Tygrysy虎队 z zespołu

Poznaj pozostałe Tygrysy虎队 z zespołu

价值观Dołącz do zespołu
TIGERS

Wierzymy, że pasja i dyscyplina zjadają wiedzę oraz doświadczenie.

Kompetencji twardych nauczymy każdego. Szukamy osób, które wyznają nasze wartości i standardy.

Zobacz, dlaczego warto