Szkolenie otwarte

Warsztat z projektowania strategii komunikacji培训

2-dniowy trening, w trakcie którego stworzysz kompletną strategię komunikacji dla przykładowej marki.

Termin: 17-18.11 SOLD OUT

Otwieramy zapisy na grudzień!

2-dniowy warsztat (13-14.12): offline w Warszawie i online
Na rozwój Dla specjalistów i seniorów
Offline + Online Warsztat offline w Warszawie (13.12) i online (14.12)
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

2399 zł netto

2950.77 zł brutto

Biorę udział!

Agenda
13.12 – offline w Warszawie议程

1 dzień
offline

1 dzień
offline

9:00 Rozgrzewka

Prawa strategii 

  • Jak działa marketing?
    – Dyskusja
    – Teoria: ewolucja roli mkt + sytuacja w której jesteśmy
  • Jak definiujemy strategię?
    – Dyskusja
    – Teoria: Jak wygląda zła i dobra strategia? Na bazie konceptu R. Rumelta
    – Praktyka: rozpoznaj dobrą/złą strategię na przykładach 
  • Rola strategii w biznesie, marketingu, komunikacji (różnice)
Przerwa
Etap analityczny I

Diagnoza sytuacji 

  • Jak prowadzić research z głową:
    • Dyskusja: Metody zbierania danych i analizy. 
    • Teoria: Omówienie wybranych frameworków do zbierania i analizy danych
    • Praktyka: Konstruowanie insightów na bazie informacji
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego (gracze / konsument / trendy / kultura):
    • Dyskusja: Informacja a wiedza – wyzwania etapu analitycznego
    • Teoria: Wprowadzenie do metod zbierania i katalogowania danych
    • Praktyka: Wykorzystanie wybranego narzędzia do zbierania danych
Przerwa
Etap analityczny II

Odkrycie insightu

  • Dyskusja: co do tej pory wynika z analizy rynku?
  • Teoria: Wprowadzenie do metod przekształcania danych w insighty
  • Praktyka: Stworzenie insightów konsumenckich
15:00 Zakończenie i sesja Q&A

10:00 Etap komunikacji

Sformułowanie celu strategicznego na bazie insightu 

  • Dyskusja: Czym jest, a czym nie jest “cel”? 
  • Teoria: Wprowadzenie do formułowania celów strategicznych
  • Praktyka: Sformułuj cel nadrzędny dla strategii

Zdefiniowanie wyzwania komunikacyjnego na drodze do realizacji celów

  • Dyskusja: Jakie wyzwania generuje myślenie lejkiem zakupowym?
  • Teoria: Pętle decyzyjne – wprowadzenie. Jak odkryć bariery decyzyjne?
  • Praktyka: Sformułowanie barier decyzyjnych przy użyciu pętli decyzyjnych
Przerwa
Plan komunikacji

Plan komunikacji 

  • Doświadczenie: Czego nie może zabraknąć w procesie planowania?
  • Teoria: Kaskadowy model planowania komunikacji (5 etapów)
  • Ćwiczenie: przeprowadź planowanie komunikacji:
  1. Formułowanie celu komunikacyjnego
  2. Zbudowanie przekazu strategicznego
  3. Definiowanie KPI do mierzenia skuteczności komunikacji
Wdrożenie komunikacji – plan kampanii
  • Doświadczenie: Jakie wyzwania wiążą się z przechodzeniem od strategii do wdrożenia?
  • Teoria: Kreacja – jak powstaje komunikat oparty o strategię?
  • Ćwiczenie: Zaproponuj bloki komunikacyjne / plan kampanii
Przerwa
Tone of voice
  • Teoria: Tone of voice – najlepsze praktyki i przykłady wdrożenia
  • Ćwiczenie: Sformułuj zalecenia tone/voice
Podsumowanie
  • Prezentacja gotowych strategii
  • Feedback
17:00 Sesja Q&A

14.12 – online议程

2 dzień
online

2 dzień
online

9:00 Etap komunikacji

Sformułowanie celu strategicznego na bazie insightu 

  • Dyskusja: Czym jest, a czym nie jest “cel”? 
  • Teoria: Wprowadzenie do formułowania celów strategicznych
  • Praktyka: Sformułuj cel nadrzędny dla strategii

Zdefiniowanie wyzwania komunikacyjnego na drodze do realizacji celów

  • Dyskusja: Jakie wyzwania generuje myślenie lejkiem zakupowym?
  • Teoria: Pętle decyzyjne – wprowadzenie. Jak odkryć bariery decyzyjne?
  • Praktyka: Sformułowanie barier decyzyjnych przy użyciu pętli decyzyjnych
Przerwa
Plan komunikacji

Plan komunikacji 

  • Doświadczenie: Czego nie może zabraknąć w procesie planowania?
  • Teoria: Kaskadowy model planowania komunikacji (5 etapów)
  • Ćwiczenie: przeprowadź planowanie komunikacji:
  1. Formułowanie celu komunikacyjnego
  2. Zbudowanie przekazu strategicznego
  3. Definiowanie KPI do mierzenia skuteczności komunikacji
Wdrożenie komunikacji – plan kampanii
  • Doświadczenie: Jakie wyzwania wiążą się z przechodzeniem od strategii do wdrożenia?
  • Teoria: Kreacja – jak powstaje komunikat oparty o strategię?
  • Ćwiczenie: Zaproponuj bloki komunikacyjne / plan kampanii
Przerwa
Tone of voice
  • Teoria: Tone of voice – najlepsze praktyki i przykłady wdrożenia
  • Ćwiczenie: Sformułuj zalecenia tone/voice
Podsumowanie
  • Prezentacja gotowych strategii
  • Feedback
16:00 Sesja Q&A

Trener教练

Przez 3 lata odpowiadałem za brand marketing Tigers. Aktualnie projektuję z klientami agencji strategie marek i komunikacji (w 2022 r. zrealizowałem ponad 15 procesów strategicznych), a także prowadzę zespół strategii i wspieram Zarząd Tigers w corocznym planowaniu strategii biznesowej.
Jestem autorem kursu online z projektowania komunikacji na bazie konceptu pętli decyzyjnych, dostępnego w Domu Tygrysa.

Daniel Kotliński

Strategic Planner

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Przejdź krok po kroku proces tworzenia strategii komunikacji – od insightu do konceptu kreatywnego

To nie będzie zwykłe szkolenie – to trening, w trakcie którego zaprojektujesz strategię komunikacji według standardów stosowanych przez dział strategii w Tigers.

Cały warsztat zbudowany jest w formule: dyskusja + teoria + praktyka, co gwarantuje wysoką przyswajalność wiedzy i dużą interakcję między uczestnikami i trenerem. Korzystając z gotowych materiałów oraz komponentów, przeprowadzimy Was przez proces projektowania strategii komunikacji dla istniejącej marki. 

  • Poznasz praktyczną definicję strategii (pożegnaj się z nic niewnoszącymi tutorialami na YT!)
  • Przejdziesz wszystkie elementy procesu projektowania strategii komunikacji, ucząc się w trakcie
  • Przećwiczysz matryce, frameworki i narzędzia niezbędne w pracy stratega
  • Będziesz się super bawić w starannie dobranej 9-osobowej grupie kursantów

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Warsztatowy charakter szkolenia!

Takiego warsztatu jeszcze nie było w Tigers – 2 dni, praca w 3-osobowych grupach i to na realnym case study. Warsztat prowadzi i facylituje Daniel Kotliński (Strategy Planner w Tigers). Trener w dynamicznym rytmie przeprowadzi Cię od teorii po praktykę, dzięki czemu wyniesiesz więcej wiedzy, niż po jakimkolwiek kursie!

Szkolenie realizujemy w formie hybrydowej – pierwszego dnia stacjonarnie w Warszawie, a drugiego online.

Uwaga – doskonale rozumiemy, że stworzenie od zera kompletnej strategii zajmuje znacznie więcej czasu, niż 2 dni. Część materiałów będzie jednak gotowa, a sam warsztat położy nacisk na zrozumienie, jak poszczególne fazy projektowania strategii łączą się logicznie. Z tą wiedzą będziesz w stanie zaprojektować samodzielnie strategię w dowolnej branży, dla dowolnej marki.

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Matryce i frameworki do pracy strategicznej
3 Certyfikat i dostęp do kursu online “Projektowanie strategii komunikacji”
4 30-minutową konsultację z trenerem po warsztatach

Warsztat z projektowania strategii komunikacji

Warsztat offline w Warszawie (13.12) i online (14.12)
Offline + Online Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

2399 zł netto

2950.77 zł brutto

Biorę udział!