Szkolenie otwarte

Zbuduj
markę
na TikToku培训

Szkolenie z Olgą Dąbrowską
to pierwsze w Polsce warsztatowe szkolenie z marketingu na TikToku.

Poznaj platformę TikTok oraz naucz się tworzyć kreatywne formaty video.

Wybierz jeden z terminów
Na start
lub rozwój
Stwórz angażujące TikToki
Warszawa Warsztaty
stacjonarne
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Wykorzystaj potencjał TikToka

TikTok przestał być platformą dla tańczących nastolatków. To bijące rekordy popularności medium otwierające przed markami nowe możliwości prezentacji oferty i łączenia się z odbiorcami. W połączeniu z tanimi zasięgami, mamy platformę, na której nie może zabraknąć Twojej marki!

Jeśli nie chcesz zostać w tyle za konkurencją? Pozwól nam przedstawić Ci świat TikToka.

Podczas warsztatów z Olgą poznasz kilka prostych i użytecznych zasad na tworzenie krótkich filmów, zwiększysz szanse na organiczne sukcesy oraz odkryjesz sprawdzone sposoby TikToka do realizacji celów biznesowych swojej marki.

  • Na czym polega fenomen aplikacji TikTok i jak wykorzystać go do budowania świadomości Twojej marki?
  • Jak tworzyć skuteczny content?
  • Jakie grupy docelowe i jakie treści znajdziemy w aplikacji?
  • Co decyduje o tym, jakie treści widzą użytkownicy na swoim For You Page?
  • Czy można zbudować tiktokowy profil w oparciu o wyłącznie działania organiczne?
  • Jak wpisać Tiktoka w swoją strategię komunikacji?
  • Jak rozpocząć płatne działania reklamowe w tym kanale?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Don’t make ads, make TikToks!

Podczas warsztatów dowiesz się, jak tworzyć skuteczne materiały. Przejdziemy przez wszystkie etapy takiego procesu – od znajomości i wykorzystywania aktualnych trendów po nagranie i montaż w aplikacji TikTok (i poza nią).

Wypowiadamy wojnę teoretycznym kursom – stawiamy na praktykę i pracę na treściach gotowych do użycia!

Nagraj TikToka pod okiem eksperta

Podczas warsztatów dowiesz się, jak tworzyć TikToki. Przejdziemy przez wszystkie etapy takiego procesu – od znajomości i wykorzystywania aktualnych trendów po nagranie i montaż w aplikacji TikTok (i poza nią).

To nie będzie kolejny teoretyczny kurs – stawiamy na praktykę i generowanie treści gotowych do użycia!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy
Tygrysy Premium

Do kogo kierujemy参与者
to szkolenie?

第组
Specjalistów
social media
第组
Właścicieli e-commerce
第组
Pracowników działów marketingu

Trener教练

Program szkolenia stworzyłam z myślą o osobach, które szukają nowych kanałów budowania świadomości marki i inicjacji sprzedaży, jednak nie mają przekonania, czy TikTok to właściwe miejsce. Pokażę Ci przykłady z przeróżnych branż, które uwierzyły w potencjał TikToka i nie pożałowały! Zrozumiesz zasady działania algorytmu i specyfikę narzędzia oraz nauczysz się tworzyć treści służące realizacji celów biznesowych. Pozwól mi wciągnąć Cię w różnorodny świat TikToka i zarazić entuzjazmem do próbowania nowych, natywnych formatów!

Olga Dąbrowska

Social Media Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:00 Specyfika narzędzia i platformy
    • Jak chińska aplikacja podbiła świat? Historia i kontrowersje wokół TikToka.
    • Na czym polega fenomen TikToka i jak TikTok zmienia internet jaki znamy?
    • Jakie grupy docelowe i jakie treści znajdziemy dziś na Tiktoku? Czyli dlaczego TikTok nie jest już tylko platformą dla tańczących nastolatków.
Część warsztatowa
  • Zapoznanie z platformą
11:00-11:45 Jak działa algorytm i sam TikTok?
  • Jak odnaleźć się w aplikacji?
  • Jak działa algorytm TikToka? Co decyduje o tym, jakie treści widzę na swoim For You Page? Jakie są jego pułapki?
  • Czy można zbudować swój profil organicznie? Możliwości bezpłatnego dotarcia do użytkowników.
  • Jak analizować organiczne wyniki?
11:45-13:15 Komunikacja na TikToku jako część strategii komunikacji marki w social media.
  • Jak wpisać Tiktoka w strategię komunikacji w social media.
  • Jakie cele dla marki możemy realizować na TikToku?
  • Co zyskujemy, wykorzystując Tiktoka dla swojej marki?
Część warsztatowa
  • Tworzenie fragmentu strategii komunikacji
13:15 – 13:45 Przerwa obiadowa
13:45-14:45 Treści na TikToku, czyli jak się za to zabrać?
  • Złote zasady tworzenia contentu na Tiktoku.
  • Jak szukać inspiracji, skąd czerpać pomysły na treści?
  • Jak budować dobrą historię – co zrobić, żeby film stał się viralem?
  • Jakich zasad się trzymać przy dodawaniu contentu na platformę (hashtagi, czas, opisy)?
  • Narzędzia i tipy pomocne w tworzeniu TikToków.
  • Oni robią to dobrze – inspiracje od tych, którzy perfekcyjnie opanowali nowe medium.
Część warsztatowa
  • Przeprowadzanie researchu na Tiktoku i odnajdywanie trendów.
  • Stworzenie TikToka dla marki zgodnego z trendami.
  • Koncepcja, montaż materiału w aplikacji TikToka i poza nią
14:45 – 16:00 Działania reklamowe
  • Jak rozpocząć płatne działania reklamowe? Jakie możliwości mają dziś klienci indywidualni?
  • Jakie możliwości reklamowe daje nam Tiktok? Jakie ograniczenia tam napotkamy?
  • Don’t make ads, make TikToks, czyli jak stworzyć dobrą kreacje reklamową.
  • Jakie wyniki reklamowe można osiągnąć na platformie i jak je interpretować. Case study.
  • Analiza i raportowanie wyników
  • Zapoznanie z Tiktok Ads Manager.
16:00 Zakończenie szkolenia i sesja Q&A (dla chętnych)

Zbuduj markę na TikToku

10:00 – 16:00

6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!