Szkolenie otwarte

Zbuduj
markę B2B
na LinkedIn培训

Od strony firmowej po profile pracowników –
stworzysz strategię, opanujesz reklamy i zbudujesz widoczność marki na LinkedIn!

Wybierz jeden z terminów.
Dla ambitnych nowych/średnio zaawans. Zbuduj lub oszlifuj kompetencje
On-line Szkolenie
na platformie Zoom/Teams.
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Zrozumiesz biznesową siłę LinkedIn

Podczas szkolenia przejdziemy przez temat strategicznego podejścia do obecności firm na LinkedIn. To nie jest kolejne szkolenie z tworzenia postów dla stron firmowych!

Skupiamy się na wypracowaniu konkretnej wizji marki i strategii obecności w tym kanale. W toku szkolenia dobierzesz odpowiednie taktyki i sposoby komunikacji, które uzupełnisz wiedzą na temat działań reklamowych w systemie LinkedIn.

Ze szkolenia wyjdziesz ze zrozumieniem potencjału biznesowego, jaki drzemie w LinkedIn.

  • Kiedy i jak warto korzystać z LinkedIn, aby osiągać optymalne wyniki.
  • Jak zbudować obecność firmy na LinkedIn oraz jak angażować współpracowników.
  • Nauczysz się tworzyć i skutecznie zarządzać stroną firmową.
  • Nie tylko poznasz specyfikę algorytmu treści, ale również w praktyce nauczysz się tworzyć angażujące posty.
  • Poznasz charakterystykę i niuanse działań reklamowych na LinkedIn – przejdziemy od A do Z przez panel reklamowy.

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Warsztatowy charakter szkolenia

Spotkanie prowadzimy według autorskiego programu, który Adrian rozwija już od od 7 lat. Siłą szkolenia LinkedIn  jest połączenie wiedzy popartej przykładami ze wspólną dyskusją i  praktycznymi ćwiczeniami.

Pracujemy w mniejszych grupach, maksymalnie 15 osobowych, dzięki czemu mamy pewność, że każdy uczestnik efektywnie wykorzysta czas poświęcony na szkolenie.

Gwarantujemy, że ten dzień zleci Ci w sekundę!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację i nagranie ze szkolenia
2 Checklisty i arkusze zadań
3 Raport „LinkedIn w Polsce w 2021 roku”
4 Certyfikat i dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Pracownicy działów marketingu
第2组
Pracownicy działów HR i EB
第3组
Osoby decyzyjne (szczególnie w B2B)

Trener客户圈

Jestem strategiem marki i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media (szczególnie na LinkedInie), mówcą i trenerem biznesu. Projektuję strategie komunikacji, tworzę kampanie oraz wspieram firmy w procesach digitalowych zmian. Od 7 lat spełniam się jako trener, twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.
Adrian Gamoń adriangamon.com

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:30 LinkedIn dla firm
  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn (część zakończona ćwiczeniem)
  • Kto faktycznie jest na LinkedIn? Jakie firmy znajdziesz na LI?
  • Możliwości działań dla firm – case studies
  • Profesjonalny profil firmowy od A do Z – company page i showcase page
11:30 – 11:40 Przerwa kawowa
11:40-13:00 Jak zaplanować strategicznie obecność firmy na LinkedInie. Employee Advocacy
  • Jak strategicznie zaplanować obecność firmy na LinkedInie. Cele i grupy docelowe
  • Jak pozyskać obserwujących stronę firmową?
  • Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy (Employee Advocacy)?
  • Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?

    Każda część zakończona ćwiczeniami

13:00 – 13:45 Przerwa obiadowa
13:45-15:15 Tworzenie angażujących treści w praktyce
  • Jak działa algorytm treści na LinkedIn?
  • Jakie są rodzaje treści? Kiedy i jak publikować?
  • Jak zaplanować spójną i skuteczną komunikację firmy na LinkedIn?
  • Jak tworzyć angażujące treści  – perspektywa firmy
  • Tworzenie treści w praktyce (+ warsztat)
15:15-15:30 Przerwa kawowa
15:30 – 17:00 Reklama na LinkedIn. Podsumowanie szkolenie
  • Jakie są możliwości reklamowe na LinkedIn?
  • Jak dobrać formaty reklamowe?
  • Jak stworzyć kampanię reklamową (panel reklamowy) i optymalizować jej efekty
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestnika po szkoleniu
  • Sesja Q&A

LinkedIn

10:00 – 18:00rn7h szkolenie rn+ 1h sesja Q&A
On-line Otrzymasz link rndo Zoom/Teams

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!