Szkolenie otwarte

Zbuduj markę, zyskuj klientów i pracowników na LinkedIn培训

Od strony firmowej po skuteczne działania na LinekdInie –
stworzysz strategię, będziesz wiedzieć, jak zaangażować pracowników oraz ustawić reklamy i uzyskasz większą widoczność firmy na LinkedInie!

Dla ambitnych nowych/średnio zaawans. Zbuduj lub oszlifuj kompetencje
On-line Szkolenie
na platformie Zoom/Teams.
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

1000 zł netto

1230 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Będziesz wiedzieć, jak w pełni wykorzystać biznesową siłę LinkedIn

Podczas szkolenia przejdziemy przez temat strategicznego podejścia do obecności firmy na LinkedInie. To nie jest kolejne szkolenie z tworzenia strony firmowej i postów — choć o tego też nie zabraknie.

Skupiamy się na wypracowaniu konkretnej wizji marki i jej komunikacji w tym kanale. W toku szkolenia dobierzesz odpowiednie taktyki i sposoby komunikacji, które uzupełnisz wiedzą na temat działań reklamowych w systemie LinkedIn.

Ze szkolenia wyjdziesz ze zrozumieniem potencjału biznesowego, jaki drzemie w LinkedIn.

  • Kiedy i jak warto jako firma korzystać z LinkedIn, aby osiągać optymalne wyniki.
  • Jak zbudować obecność firmy na LinkedIn oraz jak angażować współpracowników.
  • Nauczysz się tworzyć i skutecznie zarządzać stroną firmową.
  • Nie tylko poznasz specyfikę algorytmu treści, ale również wiedzieć, jak tworzyć angażujące posty pasujące do potrzeb Twoich odbiorców.
  • Poznasz charakterystykę i niuanse działań reklamowych na LinkedIn – przejdziemy od A do Z przez panel reklamowy.

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Warsztatowy charakter szkolenia!

Spotkanie prowadzimy według autorskiego programu, który Adrian rozwija już od 7 lat.
Siłą szkolenia LinkedIn jest połączenie wiedzy popartej przykładami ze wspólną dyskusją i  praktycznymi ćwiczeniami.

Pracujemy w mniejszych grupach, maksymalnie 15-osobowych, dzięki czemu mamy pewność, że każdy uczestnik efektywnie wykorzysta czas poświęcony na szkolenie.

Gwarantujemy, że ten dzień zleci Ci w sekundę!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i arkusze zadań
3 Najnowszy raport „LinkedIn w Polsce w 2022 roku”
4 Certyfikat i dostęp do grupy Dom Tygrysa

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Pracownicy działów marketingu
第2组
Pracownicy działów HR i EB
第3组
Osoby decyzyjne w firmach

Trener客户圈

Jestem strategiem marki i ekspertem z zakresu komunikacji marek i social media (szczególnie na LinkedInie), mówcą i trenerem biznesu. Projektuję strategie komunikacji, tworzę kampanie oraz wspieram firmy w procesach digitalowych zmian. Od 8 lat spełniam się jako trener, twórca i opiekun merytoryczny oryginalnego kierunku studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing”.
Adrian Gamoń adriangamon.com

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

9:00-10:30 LinkedIn dla firm
  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Kogo z Twojej grupy docelowej firmy znajdziemy na LinkedInie?
  • W jaki sposób firmy powinny działać na LinkedInie, aby to przyniosło efekty?
  • Możliwości działań dla firm – wybrane case studies
  • Profesjonalny profil firmowy od A do Z – company page
10:30 – 10:45 Przerwa kawowa
10:45-12:15 Strategia i taktyki działań firmowych
  • Planowane zmiany, trendy, nowości wpływające na działania firm
  • Jak pozyskać obserwujących stronę firmową?
  • Jak zaplanować strategicznie obecność firmy na LinkedInie? (warsztat: narzędzia, cele i grupy docelowe)
  • Jak działa algorytm treści na LinkedIn?
  • Jakie są rodzaje treści? Kiedy i jak publikować?
  • Jak tworzyć angażujące treści? (perspektywa firmy)
12:15 – 12:45 Przerwa obiadowa
12:45-14:15 Koncept komunikacji
  • Tworzenie treści w praktyce (warsztat — analiza treści)
  • Jak zaplanować i wprowadzić Employee Advocacy w firmie? Jak zaangażować pracowników w komunikację firmy?
  • Jak profil firmowy może wspierać pracowników, a pracownicy profil firmowy?
  • Jak zaplanować spójną i skuteczną komunikację firmy na LinkedIn? (warsztat – praca nad koncepcją komunikacji)
14:15-14:30 Przerwa kawowa
14:30 – 16:00 Reklama na LinkedIn. Podsumowanie szkolenie
  • Jakie są możliwości reklamowe na LinkedIn? Na co należy uważać?
  • Jak dobrać formaty reklamowe?
  • Jak stworzyć kampanię reklamową (panel reklamowy) i optymalizować jej efekty?
  • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania przez uczestnika po szkoleniu
  • Sesja Q&A

 

*Dla zainteresowanych szkoleniem związanym z działaniami personal brandingiem, social sellingiem i nauką jak wpierać personalne działania pracowników na LinkedInie zapraszamy na odrębne szkolenie – LinkedIn dla osób.


LinkedIn dla firm

9:00 – 16:00
7h szkolenie
On-line Otrzymasz link do Zoom/Teams

1000 zł netto

1230 zł brutto

Biorę udział!