Szkolenie otwarte

Influencer Marketing培训

Współpraca z influencerami to ogromna szansa komunikacyjna dla Twojej marki.


Na szkoleniu z Karoliną Zduńczyk, Senior Influencer Specialist w Tigers, dowiesz się, jak wykorzystać potencjał takich działań i dobrać odpowiednie świadczenia do swoich potrzeb.

Wybierz jeden z terminów.
Dla ambitnych nowych/średnio zaawans. Zbuduj lub oszlifuj kompetencje
On-line Szkolenie
na platformie Zoom/Teams.
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

869 zł netto

1068.87 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Holistyczne podejście

W Influencer Marketingu istotna jest zarówno część kreatywna współpracy, jak i kwestie organizacyjne i prawne.

Karolina skupi się na obu tych obszarach, gwarantując kompleksową wiedzę na temat całego procesu, poczynając od researchu wśród potencjalnych partnerów influencerskich, a kończąc na weryfikacji efektów prowadzonej kampanii.

  • Jak dobrać odpowiednich influencerów i zweryfikować ich profile?
  • Mikro- i Makroinfluencerzy – jakie są zalety i wady każdej z grup?
  • Jak powinien wyglądać modelowy proces współpracy od A do Z?
  • Co musisz wiedzieć, aby zadbać o najważniejsze aspekty prawne?
  • Dlaczego marka influencera nie wystarczy do sukcesu i potrzebujesz wyróżniającego się konceptu kreatywnego?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Zaczerpniesz inspirację od innych

Podczas szkolenia usłyszysz o wielu influencerskich sukcesach i porażkach, zarówno na przykładzie głośnych współprac, jak i tych w skali mikro. Doświadczenie innych pozwoli Ci uniknąć w przyszłości niechcianych kryzysów i zmaksymalizować szanse na osiągnięcie oczekiwanych rezultatów.

Praktyczne podejście

Wszystko, czego się nauczysz, sprawdzisz podczas zaplanowanego ćwiczenia, którego celem będzie zaprojektowanie kampanii influencerskiej dla swojej marki. Dzięki feedbackowi Karoliny i reszty grupy zakończysz szkolenie z fundamentem pod planowane działania z influencerami.

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Dom Tygrysa

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Właściciele firm
第2组
Specjaliści social media
第3组
Pracownicy działów marketingowych

Trener客户圈

Stworzyłam to szkolenie z myślą o osobach, które chcą zawierać jakościowe i efektywne współprace z influencerami. Wiedzę, którą Ci przekażę, popieram wieloletnim doświadczeniem w branży zdobytym na różnych polach Influencer Marketingu. Na początku współpracowałam z jedną z największych par influencerów w Polsce, wprowadzając na rynek ich markę osobistą, następnie dla jednej z marek naturalnych suplementów budowałam bazę ambasadorów i prowadziłam sklep online, aż ostatecznie rozpoczęłam współpracę z agencją, w której tworzyłam kampanie influencerskie i opiekowałam się ambasadorami. Teraz oferuję Ci skorzystanie z doświadczeń, które zebrałam przez lata.
Karolina Zduńczyk Senior Influencer Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-10:30 Wprowadzenie do szkolenia
10:30-10:45 Rozgrzewka. Zadanie dla uczestników
10:45-12:00 Podstawy influencer marketingu
  • Jakie są rodzaje influencerów?
  • Jak skontaktować się z influencerem?
  • Jakie są możliwości rozliczeń z influencerami?
  • Rodzaje umów.
  • Regulacje prawne w przypadku influencer marketingu.
  • Najczęstsze formy współpracy.
  • Jak rozpocząć współpracę z influencerem?
  • Jak wygląda proces akceptacji treści i egzekucji świadczeń, aż po rozliczenie współpracy.
12:00 – 12:10 Przerwa kawowa
12:10-12:30 Omówienie zadania i poprawienie drogi po I części teorii
12:30 – 12:50 Omówienie najważniejszych elementów briefu
  • Briefing odnośnie marki.
  • Stworzenie konceptu kreatywnego.
  • Ustalenie # i oznaczeń.
  • Moodboard.
  • Timing.
  • Do’s and don’ts.
12:50 – 13:30 Zadanie dla uczestników. Stworzenie briefu
13:30 – 14:00 Omówienie najważniejszych aspektów doboru influencerów
  • Jak dobrać influencera do marki.
  • Kluczowe wskaźniki wyszukiwania influencerów.
  • Jak weryfikować realność konta influencera.
  • Na jakie statystyki zwracać uwagę.
14:00 – 14:30 Przerwa obiadowa
14:30 – 15:00 Narzędzia i tipy odnośnie współprac influencerskich
  • Narzędzia do weryfikacji i researchu.
  • Tipy jak usprawnić współpracę z influencerami i etap akceptu treści.
15:00 – 15:50 Zadanie dla uczestników. Przygotowanie planu kampanii influencerskiej dla swojej marki wraz z doborem influencerów
15:50 – 16:00 Podsumowanie i zakończenie szkolenia

Influencer Marketing

10:00 – 16:00
6h szkolenie
On-line Otrzymasz link do Zoom/Teams

869 zł netto

1068.87 zł brutto

Biorę udział!