Szkolenie otwarte

Google Ads Pro培训

Dowiedz się, jak zbudować i wdrożyć odpowiednią strategię do osiągnięcia celów biznesowych Twojego konta, od leadów po maksymalizację ROAS.

Paweł Radliński, Performance Specialist w Tigers, przekaże Ci zaawansowaną wiedzę nt. platformy, skupiając się na praktycznych case’ach i sprawdzonych wskazówkach.

Wybierz jeden z terminów.
Na rozwój/ ekspert Dla specjalistów i seniorów.
Online Warsztaty
online
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

869 zł netto

1068.87 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Rozwiązania, które działają

Bez ogólników, same konkrety. Paweł przedstawi sposoby na optymalizację wszystkich rodzajów kampanii w Google – reklam tekstowych, GDN & Discovery, PLA & Performance Max oraz Youtube.

Wszystko, czego dowiesz się na szkoleniu z łatwością przełożyć na grunt swojego biznesu. 

  • Sprawdzone tipy na postawienie każdej kampanii.
  • Stawki, które należy dobrać do konkretnych typów reklam.
  • Triki w reklamach display.
  • Sposoby na masowe wdrażanie reklam tekstowych dzięki Google Ads Editor.
  • Metody optymalizacji feedu produktowego.
  • Strategię pozwalającą wykręcić niskie CPV na YouTubie.

Na naszym szkoleniu poznasz m.in.:

Eksperckie spojrzenie

Aby poprawić swoje błędy trzeba umieć je najpierw dostrzec. Paweł pokaże ci, jak przeprowadzić precyzyjny audyt konta, dzięki któremu wyłapiesz wszystkie nieszczelności swojej strategii adsowej, które każdego dnia kosztują Cię pieniądze. Nauczysz się patrzeć na kluczowe wskaźniki i ustawienia kampanii krytycznym okiem.

Spotkanie z prawdziwym Tygrysem adsów

Paweł od lat prowadzi klientów z wielu branż i o różnej skali biznesu, mając na swoim koncie liczne case’y z optymalizacji wyników reklamowych i sukcesów w obszarze Google Ads. Na szkoleniu będzie czas na pytania, które rozwieją wszystkie niejasności i problemy, które napotkałeś w dotychczasowych działaniach reklamowych.

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Dom Tygrysa

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Specjaliści performance marketingu
第2组
Freelancerzy
第3组
Pracownicy działów marketingu

Trener教练

Uczyłem się od najlepszych specjalistów Google Ads w Polsce. Mając za sobą lata doświadczenia w pracy na tej platformie reklamowej teraz ja chcę przekazać Ci swoją wiedzę.
Praca po stronie klienta oraz w najlepszej agencji digitalowej dała mi różne perspektywy. Mierzi mnie teoretyzowanie, dlatego na szkoleniu skupiam się na samych praktycznych aspektach Google Ads. Wszystko o czym opowiadam zostało przeze mnie przetestowane.
Na szkoleniu dowiesz się, jak skomplikowanym systemem reklamowym jest Google Ads i jak wykorzystać wszystkie niuanse do swoich celów reklamowych. Wspólnie dokopiemy się do najlepszych rozwiązań dla każdej branży, dzięki czemu zyskasz pewność w swoich działaniach.

Paweł Radliński

Performance Specialist

1 dzień议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:20 Reklamy tekstowe
  • Szczegółowy opis jakie stawki dobierać do konkretnych typów reklam od kampanii typu brand po kampanie typu DSA.
  • Na czym polega prawidłowa optymalizacja kampanii w reklamach search. Czemu kampania potrafi notować duże spadki – o konkurencji słów kilka.
  • Triki w reklamach tekstowych.
  • Google Ads Editor – o masowym wdrażaniu reklam tekstowych na konto.
11:20-11:30 Przerwa kawowa
11:30-13:00 Reklamy GDN & Discovery
  • Szczegółowy opis jakie stawki dobierać do konkretnych typów reklam od zasięgowych po typowo sprzedażowe.
  • Odbiorcy – o precyzyjnym targetowaniu reklam custom audience, konkurencja itp.
  • Na czym polega prawidłowa optymalizacja kampanii.
  • Triki w reklamach display.
13:00-13:40 Przerwa obiadowa
13:40-14:50 Reklamy PLA & Performance Max
  • Szczegółowy opis jakie stawki dobierać do konkretnych typów reklam.
  • Na czym polega prawidłowa optymalizacja kampanii.
  • Optymalizacja feedu produktowego i jego modyfikacje w Merchant Center.
14:50-15:00 Przerwa kawowa
15:00-16:00 Reklamy na YouTube
  • Szczegółowy opis jakie stawki dobierać do konkretnych typów reklam.
  • Zalety i wady poszczególnych formatów reklamowych.
  • Na czym polega prawidłowa optymalizacja kampanii czyli o tym jak wykręcać niskie CPV.

Google Ads Pro

10:00 – 16:00 6h szkolenia
Online Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

869 zł netto

1068.87 zł brutto

Biorę udział!