Szkolenie otwarte

Hello
Google Ads培训

Szkolenie z Oskarem Wojciechowskim
to esencja praktycznej wiedzy z Google Ads.

Opanuj panel reklamowy i zasady kreacji,
by realizować kampanie lead generation dla siebie
lub swoich klientów.

Wybierz jeden
z terminów.
Dla świeżych
w temacie
Zbuduj podstawowe kompetencje.
Warszawa Warsztaty
stacjonarne
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Pracujemy bezpośrednio na narzędziu

Nauczymy Cię walki o twarde wyniki w Google Ads. Możesz spodziewać się dużo praktyki i rozwiązań, których prawdopodobnie nie miałeś/miałaś okazji zastosować.

Przeprowadzimy Cię przez kluczowe funkcje, by już w trakcie szkolenia móc ustawiać kampanie.

  • Gdzie będzie ukazywać się reklama?
  • W jaki sposób Google nalicza opłaty?
  • Jakie są Składowe Rankingu Reklamy?
  • Co to jest Wynik Jakości i jak go stymulować?
  • Jak decyduje o konwertującej kreacji?
  • Jak ustawić cele konwersji i śledzić ścieżkę?
  • Jakie sztuczki w kampaniach stosuje Oskar 😉

Na szkoleniu przerabiamy Google od podstaw. Dowiesz się:

Poprawna konfiguracja analityki 

Dowiesz się, jakie są metody mierzenia sprzedaży w Google Ads i jak ustawić narzędzie w taki sposób, aby wyniki raportowały się w Google Analytics.

Dzięki temu zachowasz przejrzystość danych i będziesz w stanie wyciągać bardziej miarodajne wnioski!

Wykorzystanie narzędzia do lead generation

Podczas szkolenia skoncentrujemy się na zrozumieniu wszystkich elementarnych funkcji Google Ads, niezbędnych do samodzielnego prowadzenia działań w obszarze usługowym. Kupuj ruch i generuj konwersje dzięki Google Ads w optymalny i skuteczny sposób! 

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Freelancerzy marketingu
第2组
Właściciele firm usługowych
第3组
Pracownicy działów marketingu

Trener教练

Na moim szkoleniu dowiesz się jak ustawić pierwszą kampanię Google Ads. Przejdziemy przez wszystkie ustawienia, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Szkolenie jest w 80% praktyczne, a tylko pierwsze 20% czasu poświęcone jest na pokazaniu Wam jak działa system reklamowy i wyjaśnienie pojęć. Celem szkolenia jest samodzielność w prowadzeniu działań, który przyniosą Wam realny efekt biznesowy.

Oskar Wojciechowski

Team Leader & Senior Performance Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:15 Podstawy, po co mi reklama w Google?
  • Dzień dobry Google Ads – omówienie podstawowych pojęć
  • Czy decyduje tylko aukcja? Co to jest wynik jakości?
  • Planowanie kampanii poprzez cele biznesowe
11:15 – 11.30 Przerwa
11:30 – 13:00 Dzień dobry Google Ads
  • Prawidłowe planowanie struktury kont
  • Wyszukiwanie efektywnych słów kluczowych
  • Tworzenie tekstów reklamowych
  • Tworzenie rozszerzeń reklam
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa
13.30 – 14.45 Optymalizacja pod cele biznesowe
  • Zarządzanie słowami kluczowymi w kampaniach na wyszukiwarkę (ćwiczenia praktyczne)
  • Optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania
  • Mierzenie konwersji Google Ads/Google Analytics
14:45 – 15:00 Przerwa
15:00 – 16.00 Sieć reklamowa Google
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej – GDN
  • Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Odpowiedzi na pytania
16:00 – Zakończenie szkolenia i sesja Q&A (dla chętnych)

Oni już nam zaufali客户圈

Szkolenie oceniam na 5+. Świetna dykcja, merytoryczne informacje i idealny balans pomiędzy zakresem materiału (zarówno dla osób, które miały styczność z systemem, jak i dla początkujących). Od dawna wyznaję zasadę, że inwestycja w siebie daje najlepszy zwrot. Gdybym miał powiedzieć, co dla mnie stanowi najważniejszą wartość takich spotkań, to uważam, że jest to możliwość rozmowy z prowadzącym i skonsultowanie się odnośnie naszych własnych kampanii, co przekłada się na wyniki zaraz po zakończeniu takiego wydarzenia.

Paweł Brzózka

Hello Google Ads

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!