Szkolenie otwarte

Hello
Google Ads训练

Szkolenie z Łukaszem Chwiszczukiem
to esencja wiedzy z Google Ads.

Opanuj panel reklamowy i zasady kreacji,
by realizować kampanie lead generation dla siebie
lub swoich klientów.

Wybierz jeden
z terminów.
Dla świeżych
w temacie
Zbuduj podstawowe kompetencje.
On-line Szkolenie
na platformie Zoom/Teams.
Zapisujesz +2 os.? Odezwij się po rabat!

500 zł netto

615 zł brutto

500 zł netto

615 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?发育

Co发育 zyskujesz?

Pracujemy bezpośrednio na narzędziu

Nauczymy Cię walki o twarde wyniki w Google Ads. Możesz spodziewać się dużo praktyki i rozwiązań, których prawdopodobnie nie miałeś/miałaś okazji zastosować.

Przeprowadzimy Cię przez kluczowe funkcje, by już w trakcie szkolenia móc ustawiać kampanie.

  • Gdzie będzie ukazywać się reklama?
  • W jaki sposób Google nalicza opłaty?
  • Jakie są Składowe Rankingu Reklamy?
  • Co to jest Wynik Jakości i jak go stymulować?
  • Jak decyduje o konwertującej kreacji?
  • Jak ustawić cele konwersji i śledzić ścieżkę?
  • Jakie sztuczki od lat stosuje Łukasz 😉

Na szkoleniu przerabiamy Google od podstaw. Dowiesz się:

Poprawna konfiguracja analityki 

Dowiesz się, jakie są metody mierzenia sprzedaży w Google Ads i jak ustawić narzędzie w taki sposób, aby wyniki raportowały się w Google Analytics.

Dzięki temu zachowasz przejrzystość danych i będziesz w stanie wyciągać bardziej miarodajne wnioski!

Wykorzystanie narzędzia do lead generation

Podczas szkolenia skoncentrujemy się na zrozumieniu wszystkich elementarnych funkcji Google Ads, niezbędnych do samodzielnego prowadzenia działań w obszarze usługowym. Kupuj ruch i generuj konwersje dzięki Google Ads w optymalny i skuteczny sposób! 

Po szkoleniu otrzymasz学识

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny i drukowany)
4 Dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera门徒
to szkolenie?

知识
Freelancerzy marketingu
知识
Właściciele firm usługowych
知识
Pracownicy działów marketingu

Trener教练

Na moim szkoleniu dowiesz się jak ustawić pierwszą kampanię Google Ads. Przejdziemy przez wszystkie ustawienia, aby rozwiać wszelkie wątpliwości. Szkolenie jest w 80% praktyczne, a tylko pierwsze 20% czasu poświęcone jest na pokazaniu Wam jak działa system reklamowy i wyjaśnienie pojęć. Celem szkolenia jest samodzielność w prowadzeniu działań, który przyniosą Wam realny efekt biznesowy.

Łukasz Chwiszczuk

Head of Performance

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

9:00-10:15 Podstawy, po co mi reklama w Google?
  • Dzień dobry Google Ads – omówienie podstawowych pojęć
  • Czy decyduje tylko aukcja? Co to jest wynik jakości?
  • Planowanie kampanii poprzez cele biznesowe
10:15 – 10.30 Przerwa
10:30 – 12:00 Dzień dobry Google Ads
  • Prawidłowe planowanie struktury kont
  • Wyszukiwanie efektywnych słów kluczowych
  • Tworzenie tekstów reklamowych
  • Tworzenie rozszerzeń reklam
12:00 – 12:30 Przerwa obiadowa
12.30 – 14.30 Optymalizacja pod cele biznesowe
  • Zarządzanie słowami kluczowymi w kampaniach na wyszukiwarkę (ćwiczenia praktyczne)
  • Optymalizacja kampanii w sieci wyszukiwania
  • Mierzenie konwersji Google Ads/Google Analytics
14:30 – 14:45 Przerwa
14:45 – 16.00 Sieć reklamowa Google
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej – GDN
  • Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
  • Tworzenie list remarketingowych
  • Odpowiedzi na pytania
16:00 – Zakończenie szkolenia i sesja Q&A

Oni już nam zaufali介紹信

Szkolenie poprowadzone przez Łukasza oceniam na 5+. Świetna dykcja, merytoryczne informacje i idealny balans pomiędzy zakresem materiału (zarówno dla osób, które miały styczność z systemem, jak i dla początkujących). Od dawna wyznaję zasadę, że inwestycja w siebie daje najlepszy zwrot. Gdybym miał powiedzieć, co dla mnie stanowi najważniejszą wartość takich spotkań, to uważam, że jest to możliwość rozmowy z prowadzącym i skonsultowanie się odnośnie naszych własnych kampanii, co przekłada się na wyniki zaraz po zakończeniu takiego wydarzenia.

Paweł Brzózka

Google Ads: Lead generation

9:00 – 17:00
6h szkolenie
+ 1h sesja Q&A
On-line Otrzymasz link
do Zoom/Teams

500 zł netto

615 zł brutto

500 zł netto

615 zł brutto

Biorę udział!