Szkolenie otwarte

Google Ads
W e-commerce培训

Szkolenie z Oskarem Wojciechowskim
to esencja wiedzy z Google Ads.

Jeśli masz już opanowane podstawy
panelu reklamowego, to na zaawansowanym szkoleniu poszerzysz swoją wiedzę 
o rozbudowane funkcje sprzedażowe w Google.

Wybierz jeden
z terminów.
Na rozwój / Ekspert Dla specjalistów
i seniorów.
Warszawa Warsztaty
stacjonarne
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

799 zł netto

982.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

E-commerce
w Google Ads

Dowiesz się, co jest niezbędne do startu kampanii o charakterze sprzedażowym. Bazowanie na ogólnej znajomości narzędzia, bez ciągłego testowania i zbierania doświadczeń, może narazić Cię na niepotrzebne koszta.

Google Merchant Center, Product Listing Ads, kampanie DRMK – przybywajcie!

  • Jak założyć Google Merchant Center?
  • Jak poprawnie stworzyć feed produktowy?
  • Łączenie kont GMC oraz Google Ads – jak nie zepsuć?
  • PLA – remarketing dynamiczny w kampaniach na konwersję – jak uruchomić?
  • Reklamy DSA – Dynamic Search Ads – konfiguracja
  • Listy Remarketingowe Google Ads – jak je tworzyć?
  • Kampanie Google Ads dla e-commerce – co jeszcze warto robić?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Poszerz podstawową wiedzę

To szkolenie przewidziane dla osób zainteresowanych poszerzeniem podstawowej wiedzy o Google Ads. Dzięki wiedzy doświadczonego trenera-specjalisty, masz możliwość wejść głębiej w zagadnienia, na które często nie ma miejsca na podstawowych szkoleniach z tej dziedziny. Oskar przeprowadził setki kampanii na bardzo różnych budżetach, ma więc szeroki przekrój najważniejszych informacji.

Szkolenie praktyczne
w formie stacjonarnej

Nasz program to 20% niezbędnej wiedzy teoretycznej i 80% pracy na narzędziu. Dzięki temu masz możliwość samodzielnie „przeklikać” się przez panel i skonfigurować konto testowe na szkoleniu, by nabyte wnioski wykorzystać potem w swojej działalności.

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację i nagranie ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny i drukowany)
4 Dostęp do grupy
Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Specjaliści
e-commerce
i performance
第2组
Właściciele
e-commerce
第3组
Pracownicy działów e-commerce

Trener教练

Warsztaty przygotowałem z myślą o osobach, które mają już pierwszą styczność z panelem Google Ads za sobą i pragną poszerzyć wiedzę o funkcje istotne z punktu widzenia e-commerce. Możesz zatem nabyć kompetencje, z których na co dzień korzystają specjaliści performance w Tigers, by wykręcać lepsze wyniki sprzedażowe i rozumieć, z czego wynikają. Dołącz do Tygrysów performance’u!

Oskar Wojciechowski

Team Leader & Senior Performance Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:00 Co jest potrzebne do startu z kampaniami dla E-Commerce?
  • Przygotowanie feedu produktowego oraz Google Merchant Center
  • Łączenie kont, przygotowanie do uruchomienia kampanii
11:00-11:15 – Przerwa kawowa
11:15-13:00 Przygotowanie kampanii PLA (Product Listing Ads)
  • Tworzenie list remarketingowych oraz scenariuszy (ćwiczenia praktyczne)
  • Optymalizacja kampanii PLA
  • Dobre i złe praktyki
  • Case studies wdrożeń kampanii PLA
13:00-13:30 – Przerwa obiadowa
13:30-15:00 Remarketing dynamiczny
  • Tworzenie zaawansowanych kodów do remarketingu dynamicznego
  • Tworzenie kampanii z dynamicznym remarketingiem
  • Optymalizacja kampanii DRMK
15:00-15:15 – Przerwa kawowa
15:15-16:00 Kampanie w GDN (Google Discovery Network)
  • Tworzenie kampanii w sieci reklamowej – GDN
  • Optymalizacja kampanii w sieci reklamowej
  • Tworzenie list remarketingowych
16:00 Zakończenie szkolenia i sesja Q&A (dla chętnych)

Oni już nam zaufali客户圈

Szczerze polecam zaawansowane szkolenie Łukasza – przeprowadzone w bardzo jasny, klarowny i przede wszystkim praktyczny sposób. Na szkoleniu, po części teoretycznej pracowaliśmy nad realnym case study strony jednego z uczestników, a inni mogli w każdej chwili zadać pytanie ze swojej dziedziny działalności i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Martyna Piosik Oral-B E-commerce Senior Manager

Google Ads: E-commerce

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

799 zł netto

982.77 zł brutto

Biorę udział!