Szkolenie otwarte

Szkolenie z Facebooka培训

Szkolenie z Martyną Celuch to niezbędna wiedza o Facebooku w pigułce.

Od wiedzy o prowadzeniu strony na FB do podstawowych działań reklamowych.

Wybierz jeden z terminów
Dla nowych
i ambitnych
Zbuduj i oszlifuj kompetencje
Warszawa Warsztaty
stacjonarne

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Profil na Facebooku
od A do Z

Nauczymy Cię profesjonalnego prowadzenia profilu.

Omówimy najczęstsze fakty i prognozy dotyczące Facebooka, obalimy również popularne w branży mity. Doświadczenie pokazuje, że na temat budowania wizerunku w sieci funkcjonuje sporo szkodliwych przekonań, które utrudniają osiągnięcie rezultatów będących paliwem dla wzrostu Twojej marki. 

Z Martyną zrozumiesz, jak w świadomy sposób budować obecność Twojego biznesu na Facebooku przy wsparciu działań reklamowych. 

  • Jak stworzyć profesjonalny i kompletny profil na Facebooku?
  • Jak zaprojektować strategię komunikacji w tym kanale?
  • Jak tworzyć angażujący content?
  • Jak generować leady dzięki publikowanym treściom?
  • Jak budować społeczność wokół marki?
  • Jak moderować komentarze (zwłaszcza negatywne)?
  • Jak rozpocząć działania reklamowe Facebook Ads?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Praca na przykładach uczestników

Program szkolenia został zaprojektowany w taki sposób, by dać przestrzeń na pracę na przypadkach uczestników.

Warsztaty rozpoczynamy od przedstawienia „trudnego” komentarza i pracy indywidualnej. Każdy z uczestników ma za zadanie napisać swoją propozycję odpowiedzi, która zostanie wykorzystana w późniejszej części spotkania.

W trakcie przerwy obiadowej i kawowej, a także po zakończeniu oficjalnej części szkolenia, zachęcamy do zadawania pytań, szukania inspiracji i wskazówek w rozmowie z trenerem oraz innymi uczestnikami.

Gwarantujemy, że ten dzień zleci Ci w sekundę!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第组
Specjaliści
social media
第组
Właściciele firm usługowych
第组
Pracownicy
działów marketingu

Trener教练

Mam w sobie potrzebę misji – chcę przekonywać ludzi do tego, że social media to nie obciążenie, ale możliwość, którą po prostu trzeba wykorzystać. Dlatego na moich szkoleniach skupiam się na przedstawieniu szerokiego spektrum działań, które można prowadzić w mediach społecznościowych. Ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka, który – wbrew wielu opiniom – nadal sprzedaje.
Szkolenia kierowane są do osób początkujących i średnio zaawansowanych, które chcą zrozumieć, co i jak mogą osiągnąć za pomocą Facebooka w zakresie komunikacji marki, pozyskiwania leadów i budowania wizerunku przyjaznego brandu.

Martyna Celuch

Team Leader & Senior Social Media Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00- 10:30 Kanały social media – wstęp
  • forma komunikacji
  • różnice, możliwości ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka


Szkolenie zaczynamy od ćwiczenia: przedstawienie trudnego/negatywnego komentarza opublikowanego na Facebooku. Każdy uczestnik przygotowuje swoją propozycję odpowiedzi (do rewizji w trakcie szkolenia).

10:30 – 11:00 Czy Facebook nadal sprzedaje?
  • szanse i zagrożenia,
  • perspektywy na kolejne lata
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 11:45 Mity i fakty o Facebooku
  • magiczna godzina publikacji
  • hasztagi
  • kasowanie postów
  • promowanie
11:45 – 12:30 Co powinien zawierać kompletny profil na Facebooku?
  • liczy się nie tylko wygląd, ale i… wnętrze. Dlaczego?
12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
13: 00 – 13:30 Strategiczne podejście do komunikacji
  • elementy strategii
  • audyt działań,
  • przegląd konkurencji,
  • priorytetyzacja kanałów,
  • wyróżniki,
  • grupa docelowa,
  • co i jak komunikować,
  • budżet a potrzeby,
  • KPI

ĆWICZENIE: Wskazanie 3 wyróżników marki uczestników + omówienie

 

13:30 – 14:00 Angażujący content: jak budować?
  • rodzaje angażujących postów (tak, można inaczej, nie tylko LOL contentem i RTM-ami
14:00 – 14:30 Jaki content pozwala zdobywać leady?
14:30 – 15:00 Udział w grupach tematycznych na Facebooku czy stworzenie własnej grupy?
  • Wskazówki dla chcących zbudować zaangażowaną społeczność wokół marki
15:00 – 15:30 Moderacja komentarzy
  • dlaczego nie wolno pozostawiać odbiorców samym sobie?
  • zasady i instrukcja skutecznej moderacji


ĆWICZENIE:
wracamy do komentarza z początku szkolenia i piszemy drugą, w oparciu o zdobytą wiedzę

15:00 – 16:00 Podstawy Facebook Ads
  • struktura konta reklamowego
  • kampanie wizerunkowe
  • kampanie sprzedażowe
  • retargeting i remarketing
  • 2 metody gromadzenia leadów
16:00 Zakończenie szkolenia + analiza contentowa wybranych profili
(dla chętnych)

Facebook: podstawy

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!