Szkolenie otwarte

Szkolenie z Facebooka培训

Szkolenie z Martyną Celuch to niezbędna wiedza o Facebooku w pigułce.

Od wiedzy o prowadzeniu strony na FB do podstawowych działań reklamowych.

Wybierz jeden z terminów
Dla nowych
i ambitnych
Zbuduj i oszlifuj kompetencje
Warszawa Warsztaty
stacjonarne

699 zł netto

859.77 zł brutto

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Profil na Facebooku
od A do Z

Nauczymy Cię profesjonalnego prowadzenia profilu.

Omówimy najczęstsze fakty i prognozy dotyczące Facebooka, obalimy również popularne w branży mity. Doświadczenie pokazuje, że na temat budowania wizerunku w sieci funkcjonuje sporo szkodliwych przekonań, które utrudniają osiągnięcie rezultatów będących paliwem dla wzrostu Twojej marki. 

Z Martyną zrozumiesz, jak w świadomy sposób budować obecność Twojego biznesu na Facebooku przy wsparciu działań reklamowych. 

  • Jak stworzyć profesjonalny i kompletny profil na Facebooku?
  • Jak zaprojektować strategię komunikacji w tym kanale?
  • Jak tworzyć angażujący content?
  • Jak generować leady dzięki publikowanym treściom?
  • Jak budować społeczność wokół marki?
  • Jak moderować komentarze (zwłaszcza negatywne)?
  • Jak rozpocząć działania reklamowe Facebook Ads?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Praca na przykładach uczestników

Program szkolenia został zaprojektowany w taki sposób, by dać przestrzeń na pracę na przypadkach uczestników.

Warsztaty rozpoczynamy od przedstawienia „trudnego” komentarza i pracy indywidualnej. Każdy z uczestników ma za zadanie napisać swoją propozycję odpowiedzi, która zostanie wykorzystana w późniejszej części spotkania.

W trakcie przerwy obiadowej i kawowej, a także po zakończeniu oficjalnej części szkolenia, zachęcamy do zadawania pytań, szukania inspiracji i wskazówek w rozmowie z trenerem oraz innymi uczestnikami.

Gwarantujemy, że ten dzień zleci Ci w sekundę!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第组
Specjaliści
social media
第组
Właściciele firm usługowych
第组
Pracownicy
działów marketingu

Trener教练

Mam w sobie potrzebę misji – chcę przekonywać ludzi do tego, że social media to nie obciążenie, ale możliwość, którą po prostu trzeba wykorzystać. Dlatego na moich szkoleniach skupiam się na przedstawieniu szerokiego spektrum działań, które można prowadzić w mediach społecznościowych. Ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka, który – wbrew wielu opiniom – nadal sprzedaje.
Szkolenia kierowane są do osób początkujących i średnio zaawansowanych, które chcą zrozumieć, co i jak mogą osiągnąć za pomocą Facebooka w zakresie komunikacji marki, pozyskiwania leadów i budowania wizerunku przyjaznego brandu.

Martyna Celuch

Team Leader & Senior Social Media Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00- 10:30 Co musi zawierać kompletny fanpage?
  • Traktuj go jak swoją wizytówkę dla dociekliwego klienta
10:30 – 11:00 Rodzaje angażujących postów
  • 15 gotowych przepisów na content, który angażuje
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa
11:15 – 12:00 Jak pozyskiwać leady?
  • Leady marketingowe a sprzedażowe – czym się różnią
  • wprowadzenie do metod generowania leadów
12:00 – 12:30 Jak ciekawy content generuje leady
  • 6 przydatnych wskazówek, skąd brać pomysły na treści
  • Case studies
12:30 – 13:00 Przerwa obiadowa
13: 00 – 13:30 O aktywnej moderacji słów kilka
  • szybka i skuteczna instrukcja, jak moderować negatywne komentarze i nie pozostawiać złego wrażenia
13:30 – 14:00 Kampania na leady
  • formularz czy konwersja?
  • Masz wybór, ale… jak wybrać?
14:00 – 16:00 Część warsztatowa – tworzenie kampanii
  • Struktura kampanii lead ads
  • Dobór grupy docelowej
  • Co musi zawierać formularz, ilość czy jakość?
  • Retargeting – co to i kiedy stosować
  • Struktura kampanii z celem na konwersję
  • Co musi działać bez zarzutu, aby taka kampania miała sens?
  • Jak dobrać grupę docelową?
  • Parę słów o retargetowaniu.
16:00 Zakończenie szkolenia

Facebook: podstawy

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Warszawa Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

699 zł netto

859.77 zł brutto

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!