Szkolenie otwarte

Facebook
Lead
Generation培训

Szkolenie z Martyną Celuch
to esencja praktycznej wiedzy na temat kampanii leadowych.

Opanuj panel reklamowy i zasady kreacji,
by realizować skuteczne kampanie lead generation.

Wybierz jeden
z terminów
Dla nowych
i ambitnych
Zbuduj podstawowe kompetencje
Warszawa Warsztaty
stacjonarne
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

699 zł netto

859.77 zł brutto

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Pracujemy na systemie reklamowym Facebooka

Nauczymy Cię, jak tworzyć skuteczne kampanie generujące leady. Na warsztatach będziesz pracować na koncie reklamowym i wzorcowych przykładach stworzonych przez Martynę specjalnie dla uczestników szkolenia!

W trakcie spotkania omówimy i stworzymy, krok po kroku, 2 rodzaje kampanii leadowych dla wybranych przez uczestników produktów lub usług.

  • Na czym polega różnica między leadami marketingowymi a sprzedażowymi?
  • Skąd czerpać pomysłu na treści angażujące odbiorców?
  • Jak zaplanować i przeprowadzić kampanię pozyskującą kontakty?
  • Kiedy warto wykorzystywać kampanię lead ads a kiedy kampanię z celem na konwersję?

Na szkoleniu dowiesz się m.in:

Zyskasz pewność w Managerze Reklam

Dzięki temu szkoleniu zyskasz pełną samodzielność w tworzeniu kampanii leadowych na Facebooku. Zrozumiesz przeznaczenie poszczególnych celów reklamowych, nauczysz się mądrze dobierać rodzaje kampanii (w zależności od branży i rynku).

Będziesz w stanie analizować wyniki i wyciągać własne wnioski, a dzięki wsparciu oferowanym w naszej grupie Tygrysy Premium – możesz wracać z pytaniami do trenerki i naszej społeczności.

Pracujesz na swoim koncie reklamowym

Szkolenie z Martyną to przede wszystkim praktyka.

Aby w pełni wykorzystać wspólny czas, zabierz ze sobą komputer. Podczas szkolenia pracujemy na Waszych kontach reklamowych. Łączona forma wykładu z warsztatami daje większą gwarancję, że z naszego spotkania wyjdziesz  uzbrojony w arsenał informacji oraz umiejętności.

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第1组
Freelancerzy marketingu
第2组
Właściciele firm usługowych
第3组
Pracownicy działów marketingu

Trener教练

Mam w sobie potrzebę misji – chcę przekonywać ludzi do tego, że social media to nie obciążenie, ale możliwość, którą po prostu trzeba wykorzystać. Dlatego na moich szkoleniach skupiam się na przedstawieniu szerokiego spektrum działań, które można prowadzić w mediach społecznościowych. Ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka, który – wbrew wielu opiniom – nadal sprzedaje.
Szkolenia kierowane są do osób początkujących i średnio zaawansowanych, które chcą zrozumieć, co i jak mogą osiągnąć za pomocą Facebooka w zakresie komunikacji marki, pozyskiwania leadów i budowania wizerunku przyjaznego brandu.

Martyna Celuch

Team Leader & Senior Social Media Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-10:30 Kompletny fanpage – miejsce, od którego wszystko się zaczyna
  • Co musi zawierać kompletny profil?
  • Fanpage jako wizytówka dla dociekliwego klienta
10:30 – 11:00 Rodzaje angażujących postów
  • 15 gotowych przepisów na content, który angażuje
11:00 – 11.15 Przerwa
11:15 – 12:45 Jak pozyskiwać leady
  • niezbędna teoria
  • różnice między leadami marketingowymi a sprzedażowymi
  • wprowadzenie do metod pozyskiwania leadów
12:45 – 13:15 Przerwa obiadowa
13:15 – 13:45 Ciekawy content generuje leady
  • Skąd brać pomysły? 6 przydatnych  wskazówek
  • Case studies z tworzenia angażujących treści
13:45 – 14:15 O aktywnej moderacji słów kilka
  • szybka i skuteczna instrukcja, jak moderować negatywne komentarze i nie pozostawiać złego wrażenia
14:15 – 14:30 Przerwa
14:30 – 16.00 Kampania na leady
  • Formularz czy konwersja? Masz wybór, ale… jak wybrać właściwie?
Część warsztatowa

Stworzenie 2 rodzaje kampanii leadowych dla wybranych 2 produktów lub usług.

  • Struktura kampanii lead ads:
    dobór grupy docelowej, co musi zawierać formularz, ilość czy jakość? Retargeting – co to i kiedy stosować?
  • struktura kampanii z celem na konwersję: co musi działać bez zarzutu, aby taka kampania miała sens? Jak dobrać grupę docelową?
  • Parę słów o retargetowaniu.
16:00 – Zakończenie szkolenia i sesja Q&A (dla chętnych)

Facebook: lead generation

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

699 zł netto

859.77 zł brutto

699 zł netto

859.77 zł brutto

Biorę udział!