Szkolenie otwarte

Budowanie marki na Instagramie培训

Warsztaty z Dorotą Woźniczką to pozbycie się niepewności w działaniach na Instagramie.

Dowiesz się, jak prowadzić profil na Instagramie by spełniał on cele biznesowe marki i był realnym wsparciem w rozwoju Twojej firmy.

Wybierz jeden
z terminów.
Na start /
Na rozwój
Gdy właśnie zaczynasz lub znasz podstawy.
Stacjonarnie Warsztaty
stacjonarne
Zapisujesz +4 os.? Odezwij się po rabat!

799 zł netto

982.77 zł brutto

799 zł netto

982.77 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?技能

Co技能 zyskujesz?

Poznasz wszystkie możliwości Instagrama

Algorytm, możliwości i najważniejsze statystyki – tu zaczniemy naszą podróż.

Wprowadzimy Cię w często pomijane, ale istotne zagadnienie bezpieczeństwa – jak skutecznie ochronić swoje konto przed kradzieżą?

Omówimy też różnice między kontem prywatnym i biznesowym.

  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz” czyli jak zadbać o wygląd naszego profilu i wykorzystać wszystkie możliwości już na starcie?
  • Co zrobić, by nasz profil był bardziej widoczny już na poziomie organicznym?
  • Czym są hasztagi i jakie dają możliwości?
  • Dlaczego na Instagramie nie warto inwestować w grafiki, a skupić się na contencie zdjęciowym?
  • Jak wspierać wzrost profilu niestandardowymi działaniami na pozyskanie fanów?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Zobaczysz, jak działa zasięg organiczny

Zasięg organiczny – jak w praktyczny sposób zaangażować aktualnych odbiorców i zdobywać nowych? Omówimy najskuteczniejsze i legalne taktyki w 2021 r.

Hasztagi – jak ich mądrze używać i wykorzystać ich potencjał. Nauczymy Cię, jak generować z nich ruch i pozyskiwać realną sprzedaż dzięki pozycjonowaniu hashtagami w wyszukiwarce IG.

Nauczysz się robić profesjonalny content

  • Dowiesz się, jak robić lepsze zdjęcia
  • Pod czujnym okiem Doroty stworzysz proste video promujące Twoją markę
  • Oswoisz przydatne aplikacje do obróbki zdjęć i tworzenia angażujących Instagram Stories

Całą część warsztatową poświęcamy tworzeniu wartościowego contentu na Twój profil!

Po szkoleniu otrzymasz益处

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny)
4 Dostęp do grupy
Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera参与者
to szkolenie?

第组
Specjaliści
social media
第组
Właściciele firm usługowych
第组
Pracownicy
działów marketingu

Trener教练

To szkolenie powstało z myślą o osobach, którym nie wystarczy konwencjonalna wiedza z blogów i artykułów o Instagramie. Pokażę Ci przykłady z przeróżnych branż oraz opowiem o kampaniach realizujących cele na całej długości lejka zakupowego. Zrozumiesz zasady działania algorytmu i specyfikę Instagrama, by zacząć wykorzystywać go do realizacji celów biznesowych.

Dorota Woźniczka

Team Leader & Senior Social Media Specialist

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:00 Specyfika narzędzia
  • Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?
  • Czy warto inwestować w profil na Instagramie? Demografia użytkowników Instagrama w Polsce (i na świecie) oraz czas jaki spędzamy w mediach społecznościowych.
  • Jak działa algorytm Instagrama? Czy liczba obserwujących naprawdę ma znaczenie? Co robić, by nasz profil był bardziej widoczny?
  • Jak sprawdzić statystyki na Instagramie? Co znajdziemy na profilu, a do czego możemy wykorzystać zewnętrzne aplikacje?
  • Bezpieczeństwo na Instagramie. Co zrobić, by nikt nie ukradł naszego konta.
11:00-11:45 Kim są Twoi odbiorcy
  • Dlaczego treści tworzone „dla wszystkich” trafiają do… nikogo.
  • Brandpersony. Jak stworzyć brandpersony, czyli sylwetki istniejących i przyszłych klientów Twojej marki.
    (część warsztatowa).
  • Moderacja. Jak efektywnie rozmawiać z odbiorcami i dlaczego moderacja jest tak ważna?
11:45-13:15 „Content is a king…” – co i jak publikować?
  • Co jest najważniejsze w prowadzeniu profili społecznościowych?
  • Twój profil na Instagramie powinien… – jaką rolę w prowadzeniu Twojego biznesu odgrywa Instagram?
  • „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz” – czyli jak zadbać o wygląd profilu i wykorzystać wszystkie możliwości już na starcie (dobre i złe praktyki)
  • Bloki komunikacyjne. Czym są, jaka jest ich rola i w jaki sposób je tworzyć?
    (część warsztatowa)
  • Jakie treści są atrakcyjne dla użytkowników? Rodzaje postów i zdjęć które sprawdzają się najlepiej. Przykłady dobrych i złych treści.
  • Instagram Stories vs komunikacja na feedzie – co wybrać? Jak rozróżnić treści i w jakich proporcjach podzielić komunikację.
  • Regularność, zaangażowanie i spójność profilu jako najważniejsze wyznaczniki obecności na Instagramie.
  • UGC – dlaczego powinniśmy angażować odbiorców we współtworzenie profilu? Dobre i złe praktyki oraz legalne udostępnianie treści innych osób na naszych kanałach.
  • Zalety i wady Instagram Stories.
  • Skąd czerpać inspirację?
13:15 – 13:45 Przerwa obiadowa
13:45-14:45 Tworzenie wartościowego contentu przy użyciu telefonu*
  • Naucz się robić lepsze zdjęcia w 10 krokach.
  • Stwórz proste wideo i zareklamuj swoją markę.
  • Obróbka zdjęć „na żywo”.
  • Przydatne aplikacje. Twórz angażujące grafiki, Instagram Stories i obrabiaj zdjęcia.

Część warsztatowa

14:45 – 16:00 Hasztagi na Instagramie
  • Czym są # i jak wykorzystać ich potencjał?
  • Wyświetlenia z # – Gdzie je znaleźć?
  • Jak dobierać #? – Szczegółowe czy ogólne? 5 czy 30?
  • Wielkość #, a wielkość profilu – Czy to ma znaczenie?
  • W jakim języku powinniśmy używać #?
  • Ucz się na cudzych błędach i nie powtarzaj ich u siebie.
  • Ćwiczenia: Dopasuj hasztagi do losowych zdjęć i zweryfikuj swoją wiedzę.
16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz audyt 3 wybranych profili.

Oni już nam zaufali客户圈

Szkolenie z Instagrama u Doroty Woźniczki było bardzo wartościowe, sposób przekazywania wiedzy oraz zachęcanie do zadawania pytań spowodowały, że temat w naszej agencji został ogarnięty do perfekcji i przynosi więcej niż oczekiwane rezultaty!

Piotr Iwacz Szef agencji Agencja Rozivo

Budowa marki na Instagramie

10:00 – 16:00
6h szkolenia
Stacjonarnie Otrzymasz informacje organizacyjne na tydzień przed szkoleniem.

799 zł netto

982.77 zł brutto

799 zł netto

982.77 zł brutto

Biorę udział!