Szkolenie otwarte

Szkolenie z Instagrama训练

Szkolenie z Dorotą Woźniczką to pozbycie się niepewności w działaniach na Instagramie.

Wprowadzimy Cię w świat jednego z najskuteczniejszych algorytmów na świecie i ułatwimy wytyczenie ścieżki dla Twojej marki.

Wybierz jeden
z terminów.
Na start /
Na rozwój
Gdy właśnie zaczynasz lub znasz podstawy.
On-line Szkolenie
na platformie Zoom/Teams.
Zapisujesz +2 os.? Odezwij się po rabat!

500 zł netto

615 zł brutto

500 zł netto

615 zł brutto

Biorę udział!

Co zyskujesz?发育

Co发育 zyskujesz?

Poznasz wszystkie możliwości Instagrama

Algorytm, możliwości i najważniejsze statystyki – tu zaczniemy naszą podróż.

Wprowadzimy Cię w często pomijane, ale istotne zagadnienie bezpieczeństwa – jak skutecznie ochronić swoje konto przed kradzieżą?

Omówimy też różnice między kontem prywatnym i biznesowym.

  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz” czyli jak zadbać o wygląd naszego profilu i wykorzystać wszystkie możliwości już na starcie?
  • Co zrobić, by nasz profil był bardziej widoczny już na poziomie organicznym?
  • Czym są hasztagi i jakie dają możliwości?
  • Dlaczego na Instagramie nie warto inwestować w grafiki, a skupić się na contencie zdjęciowym?
  • Jak wspierać wzrost profilu niestandardowymi działaniami na pozyskanie fanów?
  • Jak ustawić kampanie: krok po kroku (menadżer reklam)?

Na naszym szkoleniu dowiesz się:

Zobaczysz, jak działa zasięg organiczny

Zasięg organiczny – jak w praktyczny sposób zaangażować aktualnych odbiorców i zdobywać nowych? Omówimy najskuteczniejsze i legalne taktyki w 2021 r.

Hasztagi – jak ich mądrze używać i wykorzystać ich potencjał. Nauczymy Cię, jak generować z nich ruch i pozyskiwać realną sprzedaż dzięki pozycjonowaniu hashtagami w wyszukiwarce IG.

Konkursy na Instagramie – jak zrobić to legalnie?

Zrozumiesz istotę działań płatnych

  • Co daje lepsze wyniki i czym różnią się reklamy ustawiane w aplikacji od tych z Menadżera Reklam?
  • Legalne sposoby wykorzystania user-generated content.
  • Dlaczego na Instagramie nie można ustawić kampanii, której celem jest pozyskanie nowych followersów?

To tylko wybrane zagadnienia, które przerobimy wspólnie na szkoleniu.

Po szkoleniu otrzymasz学识

Po szkoleniu wręczymy Ci pakiet materiałów edukacyjnych oraz narzędzi, z których sami korzystamy na co dzień.

1 Prezentację ze szkolenia
2 Checklisty i zadania dodatkowe
3 Certyfikat (wirtualny i drukowany)
4 Dostęp do grupy
Tygrysy Premium

Kto najczęściej wybiera门徒
to szkolenie?

1组
Specjaliści
social media
2组
Właściciele firm usługowych
3组
Pracownicy
działów marketingu

Trener教练

To szkolenie powstało z myślą o osobach, którym nie wystarczy konwencjonalna wiedza z blogów i artykułów o Instagramie. Pokażę Ci przykłady z przeróżnych branż oraz opowiem o kampaniach realizujących cele na całej długości lejka zakupowego. Zrozumiesz zasady działania algorytmu i specyfikę Instagrama, by zacząć wykorzystywać go do realizacji celów biznesowych.

Dorota Woźniczka

Team Leader

Agenda议程

1 dzień

1 dzień

10:00-11:00 Specyfika narzędzia
  • Jak działa algorytm Instagrama?
  • Możliwości i najważniejsze statystyki. Jak sprawdzić wyniki naszego profilu bezpośrednio w aplikacji, a jakie możliwości dają narzędzia takie jak Sotrender, NapoleonCat.
  • „Pierwsze wrażenie robi się tylko raz” czyli jak zadbać o wygląd naszego profilu i wykorzystać wszystkie możliwości już na starcie.
  • Jak zabezpieczyć konto przed kradzieżą?
11:00-12:30 Zasięg organiczny
  • Dlaczego liczba obserwujących ma mniejsze znaczenie niż procent zaangażowanych użytkowników.
  • Co zrobić, by nasz profil był bardziej widoczny już na poziomie organicznym?
  • Jak sobie radzić z dotarciem do nowych odbiorców gdy zniknęła zakładka „obserwowani”, której mogliśmy śledzić aktywności obserwowanych kont?
12:30-13:00 Przerwa obiadowa
13:00-14:00 Hashtagi na Instagramie
  • Czym są hasztagi i jakie dają możliwości?
  • Jak mądrze ich używać i wykorzystać potencjał?
  • Zakazane hasztagi: mit czy realne zagrożenie. Jak sprawdzić, czy nasze # nie są zablokowane? Sposoby darmowe i płatne
  • Gdzie sprawdzać skuteczność naszych działań?
14:00 – 14:15 Przerwa
14:15-15:45 Treści na Instagramie
  • Jakie treści są atrakcyjna dla użytkowników? Rodzaje postów i zdjęć które sprawdzają się najlepiej.
  • Dlaczego na Instagramie nie warto inwestować w grafiki, a skupić się na contencie zdjęciowym?
  • Instagram Stories vs komunikacja na feedzie – co wybrać? Jak rozróżnić treści i w jakich proporcjach podzielić komunikację.
  • Regularność, zaangażowanie i spójność profilu jako najważniejsze wyznaczniki obecności na Instagramie.
  • UGC – dlaczego powinniśmy angażować odbiorców we współtworzenie profilu? Dobre i złe praktyki oraz legalne udostępnianie treści innych osób na naszych kanałach.
  • Zalety i wady Instagram Stories.
15:45-17:00 Reklama na Instagramie
  • Co daje lepsze wyniki i czym różnią się reklamy ustawiane w aplikacji od tych z Menadżera Reklam?
  • Dlaczego na Instagramie nie można ustawić kampanii, której celem jest pozyskanie nowych followersów.
  • Sponsorowanie postów na kontach innych osób – nowość, która potrafi wypromować świetne treści, bez konieczności repostowania lub oddawania prowadzenia kampanii reklamowych w niedoświadczone ręce
  • Jak wspierać wzrost profilu niestandardowymi działaniami na pozyskanie fanów?
  • Jak ustawić kampanie: krok po kroku (menadżer reklam)?
  • Jak mierzyć skuteczność naszych działań reklamowych?
17:00-18:00 Dla chętnych: sesja pytań i odpowiedzi

Oni już nam zaufali介紹信

Szkolenie z Instagrama u Doroty Woźniczki było bardzo wartościowe, sposób przekazywania wiedzy oraz zachęcanie do zadawania pytań spowodowały, że temat w naszej agencji został ogarnięty do perfekcji i przynosi więcej niż oczekiwane rezultaty!

Piotr Iwacz Szef agencji Agencja Rozivo

Budowa marki na Instagramie

10:00 – 18:00
7h szkolenie
+ 1h sesja Q&A
On-line Otrzymasz link do Zoom/Teams

500 zł netto

615 zł brutto

500 zł netto

615 zł brutto

Biorę udział!