Social Media Specialist z doświadczeniem w Influencer Marketingu

Miejsce:

Warszawa, ul. Okrężna 83/3

Wynagrodzenie:

6 000 – 9 000 zł netto (B2B)

Dołącz do specjalistów, którzy codziennie zmieniają digitalowy świat na lepszy.

W świecie Tygrysa „sufit” nie istnieje.

Szukamy pasjonatów Social Media do prowadzenia projektów z naszymi klientami.

Najważniejsze dla nas kryteria wyboru to: 

  1. zgodność z wartościami firmowymi Tigers
  2. minimum 2 lata doświadczenia pracy w agencji lub na podobnych stanowiskach
  3. swobodne poruszanie się w obszarze Influencer Marketingu
  4. doświadczenie w budowaniu dobrych relacji z klientami

Prześlij nam swoje CV jak najszybciej, żebyśmy mogli Cię poznać i zobaczyć, czy jest nam po drodze😉 Może to właśnie na Ciebie czekamy?🐅

 

 

TIGERS: Agencja inna niż wszystkie!

Social Media Team

Nasz zespół Social Media  to dzisiaj kilkunastu topowych specjalistów.

Każdy specjalista samodzielnie współpracuje z dedykowanymi klientami: jest z nimi w bieżącym kontakcie i w sposób kompleksowy planuje i realizuje dla nich wszelkie działania Social Media.

Wspólnie, jako zespół, pracujemy nad kompleksowymi rozwiązaniami dla klientów i tworzymy dla nich unikatowe rozwiązania!

Social Media Specialist

Na czym polega ta praca?

  • Tworzysz strategię komunikacji, harmonogramy i content na kanały social media.
  • Masz stały kontakt z obsługiwanymi Klientami agencji.
  • Zarządzasz reklamami w systemie Facebook Ads.
  • Współpracujesz z podwykonawcami foto i video oraz z naszym Studiem Graficznym.
  • Raportujesz prowadzone działania.
  • Bierzesz udział w atrakcyjnych przetargach w ramach zespołu projektowego.

 

Co cechuje idealnego kandydata?

  1. Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w agencji social media lub na podobnym stanowisku.
  2. Swobodne poruszanie się w obszarze Influencer Marketingu
  3. Umiejętność biznesowego wykorzystania kanałów social media w różnych branżach.
  4. Umiejętność wdrażania strategii komunikacji na profilach społecznościowych.
  5. Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Lekkie pióro, potrzebne do tworzenia skutecznych i angażujących treści.
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads.
  • Kreatywność w tworzeniu contentu.
  • Umiejętność nawiązania i utrzymywania dobrych relacji z Klientami.
  • Dobra organizacja pracy (obsługa Microsoft Teams i Asany).
  • Samodzielność, odpowiedzialność za efekty swojej pracy.
  • Inicjatywa, chęć intensywnego rozwoju.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.

 

Co oferujemy?

  1. Pracę od zaraz.
  2. Nowocześnie funkcjonującą firmę z oryginalnymi sposobami zarządzania.
  3. Świetną atmosferę i zgrany zespół profesjonalistów – Tygrys dba o swoje stado🐅
  4. Umowę B2B.
  5. Atrakcyjną ścieżkę rozwoju zawodowego.
  6. Dedykowane szkolenia wewnętrzne u najlepszych ekspertów w Polsce.
  7. Samodzielność i niezależność w działaniu.

 

Wynagrodzenie

Wspieramy przedsiębiorczy instynkt Tygrysów i pracujemy na opłacalnym dla Ciebie partycypacyjnym modelu wynagrodzeń – oprócz gwarantowanej atrakcyjnej podstawy Twoje wynagrodzenie na tym stanowisku obejmie również prowizję z przychodów w prowadzonych zleceniach.

Będzie to kwota w przedziale 6 000-9 000 zł netto na umowie B2B, która będzie rosnąć wraz z przejmowaniem obsługi większych klientów.

 

 

Dołącz do nas,

jeśli chcesz, by dalsze kroki na Twojej zawodowej ścieżce zależały od Ciebie! Zostań z nami  przewodnikiem po digitalowej dżungli!

 

 

 

Nie widzisz oferty dla siebie?

Nie szkodzi – i tak daj nam się poznać! Może za chwilę będziemy szukać kogoś o Twoim profilu.

Prześlij nam swoje CV przez formularz kontaktowy.

wyślij cv