Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Kurs
Kurs

Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media

Rozwijaj kompetencje i twórz wyróżniające się kampanie ze skutecznością i determinacją godną prawdziwego tygrysa. Poznaj zasady tworzenia kampanii, o których pamięta się latami. Dowiedz się, jak dobierać słowa, aby zwiększyć skuteczność kampanii. Poznaj techniki działań przy promocji niszowego produktu i podążaj ścieżką social media razem z prelegentami oraz szkoleniowcami Tigers United 4.

Prowadzący: Agencja TIGERS Agencja TIGERS
Prowadzący: Agencja TIGERS Agencja TIGERS
Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media
glow sign

299 zł /netto

367.77 zł /brutto

glow sign

299 zł /netto

367.77 zł /brutto

Chcesz iść przez digitalową
dżunglę ścieżką social media?

Czas zamienić słowa w działania.

Kiedy na innych konferencjach uczestnicy łamią długopisy z nudów, uczestnicy Tigers United szukają wody, żeby ugasić swoje notatniki płonące od intensywnych notatek. Zobacz 5 prelekcji i 2 szkolenia z mięsistymi case’ami, sprawdzonymi narzędziami i rozwiązaniami, które będziesz chciał od razu wdrożyć w swoim biznesie.

cover

Sukces w trzech krokach:

01
Rozwijaj swoje kompetencje.

Prawdziwy Tygrys wie, że bez rozwoju właściwych obszarów kompetencji nie może wyruszyć na podbój żadnego rynku.

02
Wyróżnij się lub przepadnij.

Zdobywaj insight, który wykorzystasz do budowania precyzyjnych komunikatów.

03
Buduj silny brand.

Daj się pokochać swoim odbiorcom i przekuwaj ich sympatię w realizację biznesowych KPI.

mobile tiger house

Co zyskujesz?

mobile tiger house
第一

Bezterminowy dostęp do nagrań

Analizuj i wdrażaj działania, o których mówili eksperci. Dzięki nagraniom wrócisz do nich, kiedy będziesz potrzebować.

第二

Wystąpienia czołowych specjalistów

Uczysz się od ekspertów, którzy od lat przemierzają digitalową dżunglę

第三

1 zakup = 7 materiałów

Płacisz raz, zyskujesz 5 prelekcji i 2 szkolenia. To 6 godzin nagrań z materiałem, który możesz wykorzystać w rozwijaniu biznesu.

Co otrzymasz?

01

Ponad 6 godzin materiałów

  • 2,5 godziny prelekcji o rozwoju kompetencji marketera, tworzeniu wyjątkowych kampanii, kampaniach niszowych produktów i psychologicznych sztuczkach w copywritingu.
  • Ponad 3,5 godziny o budowaniu lovebrandu i wykorzystaniu go w realizacji biznesowych KPI.
cover
cover
02

Treści na bieżąco
uzupełniane o pytania uczestników

  • Uczestnicy Tigers United byli głodni wiedzy i zadawali dodatkowe pytania.
  • Dodatkowe źródło wiedzy z pytań zadawanych przez uczestników konferencji.
03

Dostęp do ekspertów
i społeczności Tigers

  • Po zakupie, zapraszamy się do facebookowej grupy Tygrysy Socialu – możesz tam dopytywać o wszystko, co Cię nurtuje w zakresie marketingu
  • Nad merytoryką treści w grupie czuwają eksperci Tigers
cover

Kto najczęściej wybiera tę księgę?

Junior, który chce posiąść tajemną wiedzę 教练

Specjalista, który chce ulepszyć swoje socialowe skille 经理

Marketer, który chce kroczyć ścieżką social media 专家

Trenerzy

Agencja TIGERS
testimonial author

Powstaliśmy w 2015 roku w Warszawie. Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało organizacji paliwa do wzrostu. Z usług TIGERS korzystają największe firmy, wspierając się naszym know-how w obszarach związanych z digital marketingiem.

Agencja TIGERS

Agencja TIGERS

quote

Powstaliśmy w 2015 roku w Warszawie. Kontestowanie branżowych mitów i patologii nadało organizacji paliwa do wzrostu. Z usług TIGERS korzystają największe firmy, wspierając się naszym know-how w obszarach związanych z digital marketingiem.

quote
Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media Tigers Nagrania Tigers United 4: Ścieżka Social Media

Spis treści

  • Maria Biernacka, Experience Strategy Analyst w Accenture Song
  • Marcin Cichocki, Założyciel & CEO w Kuźni Treści
  • Marcin Cichocki, Założyciel & CEO w Kuźni Treści
  • Filip Lewandowski, Założyciel & CEO w Twisted Marketing
  • Darek Puzyrkiewicz, Psychowriter z Dynanet.pl
  • Dorota Woźniczka, Team Leader & Senior Social Media Specialist w Tigers
  • Martyna Celuch, Customer Success Manager w Tigers
Tigers znak
299 zł /netto
367.77 zł /brutto

Nagrania z TU4
Ścieżka Social Media

Prowadzący: Agencja TIGERS Agencja TIGERS