Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Kurs
Kurs

Projektowanie strategii komunikacji

PRZEDSPRZEDAŻ. KURS DOSTĘPNY OD 19.12 Poznaj schemat warsztatu, który wykorzystujemy do wypracowania strategii komunikacji marki. Nie ma znaczenia, czy prowadzisz biznes B2B, sklep e-commerce czy oferujesz usługi B2C – zasady wyznaczania celów i sposobów ich osiągnięcia działają w uniwersalny sposób! Na kurs składa się 5 modułów, pełnych konkretnych instrukcji, praktycznych przykładów i ćwiczeń, które pomogą Ci przeprowadzić warsztat strategiczny w zespole lub z klientem. 

Prowadzący: Daniel Kotliński B2B Marketing Expert
Prowadzący: Daniel Kotliński B2B Marketing Expert
Projektowanie    strategii komunikacji
glow sign

599 zł /netto

736.77 zł /brutto

glow sign

599 zł /netto

736.77 zł /brutto

Kurs w przedsprzedaży
Nagrania udostępniamy do 19.12

Zyskaj instynkt Stratega

W kursie “Projektowanie strategii komunikacji”, Daniel Kotliński przeprowadzi Cię przez schemat, który wypracował w pracy nad komunikacją marki Tigers oraz klientów agencji. Nie zagłębiając się w akademickie dysputy, otrzymasz wgląd w logiczny, przejrzysty proces przetestowany w praktyce, szczególnie przydatny w planowaniu komunikacji w social mediach (ale nie tylko!).  

cover

Trzy kroki do solidnej strategii komunikacji. Dzięki kursowi:

01
Wejdziesz w buty swoich klientów dzięki pętlom decyzyjnym

Zaproponujemy Ci nieco odmienne spojrzenie na proces decyzyjny Twoich klientów. Zrozumiesz, gdzie kryje się prawdziwa dźwignia biznesowa – a komunikacja pomoże Ci ją wykorzystać.

02
Stworzysz plan strategiczny, który skalibruje całą organizację

W module poświęconym planowaniu określisz kierunek swoich działań, cele i rezultaty sukcesu. To ułatwi Ci zaplanowanie spójnych treści, kampanii i akcji specjalnych.

03
Zdefiniujesz propozycję wartości, która będzie rdzeniem komunikacji

Szablon mapowania propozycji wartości pomoże Ci w określeniu wyróżników, które w mgnieniu oka pomagają klientowi zrozumieć, dlaczego Twoja oferta jest wyjątkowa.

mobile tiger house

Co zyskujesz?

mobile tiger house
第一

Sprawność w myśleniu strategicznym

Ten kurs nie jest zbiorem szablonów i instrukcji, które miałyby służyć „odhaczeniu” strategii z listy zadań do zrobienia. Ten kurs to zaproszenie do rozwijania kompetencji, jaką jest myślenie strategiczne.

第二

Wiedzę do przeprowadzenia warsztatu

Strategia to wysiłek zespołowy, kropka. Dzięki kursowi zdobędziesz wiedzę o niezbędnych obszarach, które trzeba przemyśleć i zaplanować, ale dopiero w grupie strategia komunikacji zacznie „pracować”.

第三

Zrozumienie mechanizmu najlepszych kampanii

Cały kurs przeplatany jest przykładami z rynku. Analizujemy komunikację 10+ marek (w tym Tigers) w oparciu o naszą metodę – to najlepszy sposób, aby zrozumieć projektowanie strategii w praktyce!

Co otrzymasz?

01

12 lekcji w formie
kursu video (2h nagrań)

  • „Projektowanie Strategii komunikacji” łączy omówienie teoretycznych zagadnień w formie prezentacji i praktyczne przełożenie na pracę w Miro.
  • Prowadzimy Cię od ogółu do szczegółu - nawet, jeśli nie masz doświadczenia, sposób narracji pozwoli Ci wszystko zrozumieć.
cover
cover
02

Bezterminowy dostęp
do nagrań i prezentacji

  • Kurs nie ma daty ważności – płacisz raz i masz dostęp na zawsze
  • Do nagrań dołączona jest prezentacja, a także checklisty i narzędzia dla moderatora warsztatu.
03

Stały kontakt z autorem
i naszym zespołem specjalistów

  • Po zakupie, zapraszamy się do grupy Tygrysy Premium – możesz tam dopytywać o wszystko, co Cię nurtuje w zakresie marketingu. Bez obaw – administracja czuwa!
  • Jesteś też w kontakcie mailowym z autorem, którego możesz dopytać o ewentualne niejasności.
cover

Kto najczęściej wybiera tę księgę?

"Nikt w firmie nie rozumie,
czym zajmuje się marketing” 教练

„Prowadzimy marketing
na czuja” 经理

„Chcę prowadzić komunikację
w uporządkowany sposób” 专家

Trenerzy

Daniel Kotliński
testimonial author

B2B Marketing Expert w Tigers. Odpowiada za realizację kluczowych projektów firmy – Domu Tygrysa, Księgi Adsów 3, Tigers United. Przez lata pracował jako dziennikarz biznesowy i strateg contentu. Według Testu Gallupa TOP3 jego mocnych stron to: Strateg, Odkrywczość, Intelekt. Dostrzega związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie odległe.

Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

B2B Marketing Expert B2B Marketing Expert quote

B2B Marketing Expert w Tigers. Odpowiada za realizację kluczowych projektów firmy – Domu Tygrysa, Księgi Adsów 3, Tigers United. Przez lata pracował jako dziennikarz biznesowy i strateg contentu. Według Testu Gallupa TOP3 jego mocnych stron to: Strateg, Odkrywczość, Intelekt. Dostrzega związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie odległe.

quote
Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji Tigers Projektowanie strategii komunikacji

Spis treści

  • Kick-off
  • Moduł 1 - Pętle decyzyjne
  • Moduł 2 - Planowanie strategiczne
  • Moduł 3 - Plan dotarcia
  • Moduł 4 - Value Proposition
Tigers znak
599 zł /netto
736.77 zł /brutto

Projektowanie Strategii
Komunikacji – Kurs Video

Prowadzący: Daniel Kotliński B2B Marketing Expert