Szkolenie trafiło właśnie
do Twojego koszyka

Kurs
Kurs

Księga Adsów 3.0

Poczujesz się pewnie w systemie reklamowym Facebooka – samodzielnie zaplanujesz, uruchomisz i zoptymalizujesz swoje kampanie. “Księga Adsów” pomogła tysiącom osób osiągać ponadprzeciętne rezultaty – na bazie wypracowywanych latami taktyk. Poznaj tygrysie podejście do marketingu social media! 

Prowadzący: Franciszek Georgiew CEO Tigers
Prowadzący: Franciszek Georgiew CEO Tigers
Księga Adsów 3.0
glow sign

229 zł /netto

280 zł /brutto

glow sign

229 zł /netto

280 zł /brutto

Mistrzostwo dzięki Księdze.

Zyskaj instynkt Tygrysa
w Facebook Ads.

Dajemy Ci wgląd w niezmienne prawidła marketingu i pomagamy je zastosować w codziennej praktyce. „Księga Adsów” nie jest tylko kursem – to solidny sposób myślenia o kampaniach social media, który zyskał tysiące fanów i stał się w wielu miejscach obowiązkowym podręcznikiem dla nowych pracowników działów marketingu. 

cover

Trzy kroki do efektywnych kampanii reklamowych. Dzięki Księdze:

01
Zrozumiesz kontekst. Zaplanujesz strategię.

Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez stworzenie strategii komunikacji w social media.

02
Uruchomisz kampanię. W porządny sposób.

Od wyboru celu po dobór tekstu – pomożemy Ci wyrobić odpowiednie nawyki i styl Tygrysa.

03
Spojrzysz głębiej. Przeanalizujesz z czujnością.

Nauczymy Cię czytać raporty i wyciągać z nich wnioski. Pokażemy narzędzia i sposoby optymalizacji reklam.

mobile tiger house

Co zyskujesz?

mobile tiger house
第一

Zbudujesz społeczność, która pokocha Twoją markę.

Przestaniesz tworzyć przypadkowe posty, które nie generują żadnych reakcji. Zaczniesz nawiązywać relacje z przyszłymi klientami i poczujesz satysfakcję z dobrze wykonanej pracy.

第二

Zaprojektujesz obecność marki w strategiczny sposób.

Zaczniesz dostrzegać wpływ Facebooka na biznes – poznasz narzędzia umożliwiające zrozumienie grupy docelowej i przekucie tych wniosków
w skuteczną komunikację.

第三

Poznasz wszystkie reguły zarządzania kampanią.

Odkryjesz metody targetowania dowolnych branż, poznasz taktyki optymalizacji budżetu, zrozumiesz mechanizm testowania oraz
systemu aukcyjnego Facebooka.

Co otrzymasz?

01

42 lekcje w formie przewodnika
on-line (+200 stron poradnika)

  • Księga jest napisana lekkim językiem, zrozumiałym również dla osób spoza branży marketingowej
  • Przewodnik jest bogato ilustrowany i stale aktualizowany – dzięki temu nie masz problemu z szybkim wdrożeniem teorii w praktyce
cover
cover
02

Bezterminowy dostęp
do regularnie aktualizowanych lekcji

  • Księga nie ma daty ważności – płacisz raz i masz dostęp na zawsze
  • Masz gwarancję stałej ceny – mimo poszerzania materiału o kolejne lekcje, nigdy nie zapłacisz więcej
03

Stały kontakt z autorem
i naszym zespołem specjalistów

  • Po zakupie, zapraszamy się do grupy Tygrysy Premium – możesz tam dopytywać o wszystko, co Cię nurtuje w zakresie Facebooka i marketingu. Bez obaw – administracja czuwa!
  • Na grupie mamy stały team moderacyjny, dzięki czemu na większość pytań odpowiadamy błyskawicznie
cover

Kto najczęściej wybiera tę księgę?

"Nie mam pojęcia o Facebook Ads" 教练

„Wiem, ale działam po omacku” 经理

"Wiem sporo. Potrzebuję uporządkowania” 专家

Trenerzy

Franciszek Georgiew
testimonial author

Codziennie powtarza zespołowi – jacy jesteśmy, jak pracujemy i dokąd zmierzamy. Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona w DNA organizacji.

Franciszek Georgiew

Franciszek Georgiew

CEO CEO quote

Codziennie powtarza zespołowi – jacy jesteśmy, jak pracujemy i dokąd zmierzamy. Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona w DNA organizacji.

quote
Daniel Kotliński
Agencja Tigers

B2B Marketing Expert w Tigers. Odpowiada za realizację kluczowych projektów firmy – Domu Tygrysa, Księgi Adsów 3, Tigers United. Przez lata pracował jako dziennikarz biznesowy i strateg contentu. Według Testu Gallupa TOP3 jego mocnych stron to: Strateg, Odkrywczość, Intelekt. Dostrzega związki pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie odległe.

Daniel Kotliński
B2B Marketing Expert
Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0 Tigers Księga Adsów 3.0

Spis treści

  • Rozdział I: Wstęp
  • Rozdział II: Kontekst social media
  • Rozdział III: Planowanie i strategia
  • Rozdział IV: cel i struktura kampanii
  • Rozdział V: zestaw reklam
  • Rozdział VI: reklama (kreacja)
  • Rozdział VII: Analiza i optymalizacja
  • Rozdział VIII: bonusy

Oni już zaufali

Tigers znak
229 zł /netto
280 zł /brutto

Księga Adsów 3.0 –
Przewodnik po Facebook Ads.

Prowadzący: Franciszek Georgiew CEO Tigers