Pinky Planet

Case Study.

Klient: Pinky Planet
Kanały:
Facebook
Usługi:
Facebook Ads

目标Cele

  • Stabilny wzrost wartości sprzedaży z kanału Facebook Ads
  • Zwiększenie liczby zakupów od nowych klientów
  • Większe zaangażowanie grupy docelowej

Wyzwania挑战

  • Malejąca liczba zakupów od nowych klientów
  • Niestabilne wyniki sprzedaży
  • Niski ROAS na Facebooku

Jak to我们是怎么做到的 zrobiliśmy?

Jak to我们是怎么做到的 zrobiliśmy?

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的

1

Poznanie grupy docelowej

Działania rozpoczęliśmy nie od sprawdzenia konta reklamowego, lecz poznania ludzi – odbiorców, do których będziemy się komunikować. Czytaliśmy komentarze, zapoznaliśmy się z treścią opisów na sklepie, analizowaliśmy treść postów z największą liczbą interakcji – po to, by poznać, jakim językiem faktycznie posługuje się grupa docelowa Pinky-Planet.

2

Inicjowanie sprzedaży przez różne formaty

Aby maksymalnie wykorzystać możliwości docierania do odbiorców oferowane przez system Facebook Ads, przeznaczyliśmy część budżetu na inicjowanie sprzedaży, czyli kampanie w górze lejka. Wykorzystaliśmy do tego różne formaty oraz cele reklamowe, w tym wideo dostarczone przez klienta. Średni koszt obejrzenia materiału wideo przez nowego odbiorcę wyniósł zaledwie 0,003 zł!

3

Działania sprzedażowe do nowych użytkowników.

Klientka zauważyła malejącą tendencję zamówień od nowych klientów. Szybko stworzyliśmy różne grupy docelowe – m.in. oparte o konkretne zainteresowania czy grupy podobnych odbiorców. Szerokie docieranie pozwoliło swobodnie działać algorytmowi Facebooka. Już w pierwszych tygodniach dotarliśmy do użytkowników, którzy nie znali jeszcze marki – okazało się, że w tej grupie również możemy utrzymywać koszty zakupów na niskim poziomie. 

4

Remarketing

Chcąc optymalizować koszty zakupu i generować maksymalny zwrot z inwestycji, stworzyliśmy kompletną strukturę grup remarketingowych, tworzonych na podstawie zachowań na stronie sklepu lub aktywności podejmowanych z postami na Facebooku i Instagramie. Dzięki większej ilości ruchu na sklepie – począwszy od tych, którzy dodali produkt do koszyka w ciągu ostatnich 7 dni, po tych, którzy tylko przeglądali produkty w przeciągu ostatnich miesięcy.

5

Konkurs

Budowanie relacji z grupą docelową nie uda się, jeżeli będziemy je realizować tylko przez płatne reklamy. Wspólnie z Pinky-Planet wymyśliliśmy i stworzyliśmy konkurs, który trafiał w zainteresowania grupy docelowej i łączył je z wyróżnikiem marki (kwiatowe wzory odzieży). W ciągu tygodnia pod konkursem pojawiło się ponad 100 zaangażowanych komentarzy. Dzięki takim działaniom, liczba aktywności dotyczącej postów wobec całego profilu wzrosła o 45%, uzyskaliśmy 52% więcej polubień strony i aż 65% więcej kliknięć oznaczonych postów w stosunku do poprzedniego miesiąca!

Efekty

0,10 zł za przejście nowego użytkownika na stronie
289% wyższy wynik sprzedaży za pośrednictwem Facebook Ads po pierwszym pełnym kwartale działań
11% wyższy ROAS przy niemal 3-krotnie wyższych wydatkach mediowych
0,10 zł za przejście nowego użytkownika na stronie
11% wyższy ROAS przy niemal 3-krotnie wyższych wydatkach mediowych
289% wyższy wynik sprzedaży za pośrednictwem Facebook Ads po pierwszym pełnym kwartale działań
Po 4 miesiącach współpracy wygenerowaliśmy stabilnie rosnący wynik sprzedażowy. To pozwala z wyprzedzeniem planować nowe aktywności, akcje promocyjne, ale też produkcję nowych kolekcji i dostaw. Obustronne zadowolenie ze współpracy na płaszczyźnie Facebook Ads pozwoliło na przetestowanie opłacalności nowego kanału sprzedaży – Google Ads.

Oczami Klienta

We współpracy z agencją niesamowicie ważne dla nas jest zaangażowanie drugiej strony. Tigers właśnie takie jest. Osoby, z którymi współpracujemy są bardzo proaktywne, natomiast wyzwania, które przed nimi stawiamy traktują bardzo osobiście. Mają swoje pomysły na działania, które często są weryfikowane i dopasowywane do sytuacji.

Komunikacja jest bardzo dobra, żaden mail nie pozostanie bez odpowiedzi. Dzięki temu osiągamy coraz lepsze wyniki i czujemy się z nimi bezpiecznie.
Agnieszka Kąkol Właścicielka marki Pinky Planet

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas