Motorola

Case Study.

Klient: Motorola
Kanały:
Facebook
Instagram
YouTube
Linked In
Usługi:
Bieżąca obsługa profili
Zaangażowana moderacja
Płatne kampanie reklamowe
Social video, live streaming
Grafika
Motion design

目标Cele

  • Wzrost share of voice na rynku smartfonów
  • Wzmocnienie wizerunku innowacyjności

Wyzwania挑战

  • Praca z marką o 92-letniej historii
  • Walka o dominację w każdej kategorii cenowej
  • Budowa nowych kanałów dotarcia (w tym Linked In, YouTube)

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Reaktywacja społeczności

Planując strategię dotarcia do nowych odbiorców, nie mogliśmy zapomnieć o oddanych fanach. Posiadaczy Motoroli łączy duża lojalność: rzadko kiedy zmieniają markę telefonów.

Komunikacja zaprojektowana pod aktywację zwiększa wiarygodność w oczach potencjalnych nabywców!

2

Budowa relacji z liderami opinii

Organizacja wydarzeń offline wzbogaca komunikację o ekskluzywne materiały. Z kolei zamknięte eventy dla prasy i influencerów generują ekscytację, wzmacniając przekazy z premier nowych smartfonów.

3

Przejmowanie inicjatywy w zakresie edukacji technologicznej

Pionierskie urządzenia Motoroli wyposażone w 5G są doskonałym pretekstem do zwiększania świadomości konsumentów.

Przeprowadzamy transmisje na żywo z zaproszonym ekspertem, by obalać mity i zwiększać adopcję tej technologii.

Efekty

+350 odpowiedzi w konkursie fotograficznym
200% realizacji celów dla kampanii zasięgowych
150% realizacji celów dla kampanii angażujących
+350 odpowiedzi w konkursie fotograficznym
150% realizacji celów dla kampanii angażujących
200% realizacji celów dla kampanii zasięgowych
Razem z Motorolą budujemy nowoczesny wizerunek oparty na bogatej tradycji. Uruchamiamy kolejne kanały komunikacji w nowych formatach, by wciąż zaskakiwać fanów.

数字丛林Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas