目标Cele
- Zbudowanie lovebrandu
- Zmiana świadomości konsumenckiej
- Pozyskiwanie franczyzobiorców
Wyzwania挑战
- Wprowadzanie diety wegańskiej do mainstreamu
- Zachowanie lokalnego klimatu i spójności brandu
- Marka zaangażowana społecznie
Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy
Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?
Rozwój społeczności przy marce
Konsekwentne budowanie obecności marki w życiu naszych odbiorców to ogromny atut – otwieraniu kolejnych lokali franczyzowych zawsze towarzyszą tłumy, a nasze akcje społeczne rozchodzą się lotem błyskawicy.
Dla nas społeczność to coś więcej, niż licznik fanów. To tysiące dyskusji, spotkań na żywo i historii naszych gości, którymi tętnią kanały social media!
Generowanie zapytań B2B
Model biznesowy Krowarzywa bazuje na rozwoju przez franczyzę. Dzięki okresowym kampaniom lead generation, pomagaliśmy w otwarciu kolejnych lokali.
Nasza rola wykracza poza standardową obsługę social media – wspieramy i koordynujemy działania franczyzobiorców, by generować spójny wizerunek marki.
Aktywizm społeczny
Od akcji charytatywnych dla Pajacyka i WOŚP po viral #krowarzywadlamedyka – wspieramy markę w odpowiedzialnym społecznie wykorzystaniu zasięgów. Zaangażowanie nie jest przypadkowe, tylko wprost wynika z DNA marki.