Krowarzywa

Case Study.

Klient:
Kanały:
Facebook
Instagram
Doradztwo
Usługi:
Bieżąca obsługa profili
Zaangażowana moderacja
Płatne kampanie reklamowe
Wsparcie lokali franczyzowych

目标Cele

  • Zbudowanie lovebrandu
  • Zmiana świadomości konsumenckiej
  • Pozyskiwanie franczyzobiorców

Wyzwania挑战

  • Wprowadzanie diety wegańskiej do mainstreamu
  • Zachowanie lokalnego klimatu i spójności brandu
  • Marka zaangażowana społecznie

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Rozwój społeczności przy marce

Konsekwentne budowanie obecności marki w życiu naszych odbiorców to ogromny atut – otwieraniu kolejnych lokali franczyzowych zawsze towarzyszą tłumy, a nasze akcje społeczne rozchodzą się lotem błyskawicy.

Dla nas społeczność to coś więcej, niż licznik fanów. To tysiące dyskusji, spotkań na żywo i historii naszych gości, którymi tętnią kanały social media!

 

2

Generowanie zapytań B2B

Model biznesowy Krowarzywa bazuje na rozwoju przez franczyzę. Dzięki okresowym kampaniom lead generation, pomagaliśmy w otwarciu kolejnych lokali. 

Nasza rola wykracza poza standardową obsługę social media – wspieramy i koordynujemy działania franczyzobiorców, by generować spójny wizerunek marki.

3

Aktywizm społeczny

Od akcji charytatywnych dla Pajacyka i WOŚP po viral #krowarzywadlamedyka – wspieramy markę w odpowiedzialnym społecznie wykorzystaniu zasięgów. Zaangażowanie nie jest przypadkowe, tylko wprost wynika z DNA marki.

Efekty

50 tys. fanów pozyskanych na Facebooku
20 tys. followersów pozyskanych na Instagramie
50 tys. fanów pozyskanych na Facebooku
20 tys. followersów pozyskanych na Instagramie
Razem z Krowarzywa promujemy kuchnię wegańską, zmieniając lub wzbogacając nawyki żywieniowe Polaków.

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas