I’m Inter Motors
Case Study.

Motocykliści to wymagająca grupa odbiorców – jeśli chcemy nawiązać z nimi rzeczywiste relacje, nie ma miejsca na wpadki. Naszą komunikację opieramy na głębokim zrozumieniu fenomenu kulturowego branży motocyklowej, co wyraźnie zjednuje fanów.
Dzięki wpasowaniu produktów w kontekst, stymulujemy naturalne dyskusje na ważne tematy – zarówno z punktu widzenia odbiorcy, jak i marki. Działania na Stronie FB wspieramy animacją społeczności w grupie FB “Nie śpię, bo jeżdżę”.
Nasza codzienna, głównie angażująca komunikacja przeplatana jest treściami wprost generującymi sprzedaż. Choć działania performance prowadzone są przez inny podmiot, co miesiąc wykazujemy kilkunastokrotny zwrot z nakładów reklamowych dzięki kierowaniu ruchu w sposób pośredni i bezpośredni do sklepu.
Stale szukamy interesujących pretekstów do dyskusji – tworzymy markę, która nie boi się nawiązać do bieżących wydarzeń społecznych. Lekka komunikacja sprawia, że jesteśmy obecni w życiu naszych klientów nawet wtedy, gdy nie są gotowi na zakup – i stajemy się wyborem numer jeden, gdy tylko pojawia się potrzeba zakupowa.