I’m Inter Motors

Case Study.

Klient: I’m Inter Motors
Kanały:
Facebook
Usługi:
Bieżąca obsługa profilu i grupy
Zaangażowana moderacja
Wsparcie działań sprzedażowych
RTM

目标Cele

  • Aktywizacja społeczności motocyklistów
  • Wsparcie działań performance
  • Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji

Wyzwania挑战

  • Promocja portfolio 87 marek
  • Treści dla wymagającej grupy docelowej
  • +20 postów tygodniowo

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Aktywizacja społeczności motocyklistów

Motocykliści to wymagająca grupa odbiorców – jeśli chcemy nawiązać z nimi rzeczywiste relacje, nie ma miejsca na wpadki. Naszą komunikację opieramy na głębokim zrozumieniu fenomenu kulturowego branży motocyklowej, co wyraźnie zjednuje fanów.

Dzięki wpasowaniu produktów w kontekst, stymulujemy naturalne dyskusje na ważne tematy – zarówno z punktu widzenia odbiorcy, jak i marki. Działania na Stronie FB wspieramy animacją społeczności w grupie FB “Nie śpię, bo jeżdżę”.

 

2

Wsparcie działań performance

Nasza codzienna, głównie angażująca komunikacja przeplatana jest treściami wprost generującymi sprzedaż. Choć działania performance prowadzone są przez inny podmiot, co miesiąc wykazujemy kilkunastokrotny zwrot z nakładów reklamowych dzięki kierowaniu ruchu w sposób pośredni i bezpośredni do sklepu.

 

3

Wykorzystanie medialnych wydarzeń w komunikacji

Stale szukamy interesujących pretekstów do dyskusji – tworzymy markę, która nie boi się nawiązać do bieżących wydarzeń społecznych. Lekka komunikacja sprawia, że jesteśmy obecni w życiu naszych klientów nawet wtedy, gdy nie są gotowi na zakup – i stajemy się wyborem numer jeden, gdy tylko pojawia się potrzeba zakupowa.

Efekty

14x ROAS z kampanii na ruch i na konwersję
285,55 najwyższy ROAS w jednym z 12 miesięcy
Stała obecność w top 20 najbardziej angażujących profili motoryzacyjnych Sotrender
14x ROAS z kampanii na ruch i na konwersję
Stała obecność w top 20 najbardziej angażujących profili motoryzacyjnych Sotrender
285,55 najwyższy ROAS w jednym z 12 miesięcy
Wyniki z Menedżera Reklam zwracają kwotę, którą I’M Inter Motors wydaje na działania naszej agencji i generują imponującą konwersję w postaci sprzedaży, przy zachowaniu wiarygodnego wizerunku wśród motocyklistów.

Opinia klienta

Media społecznościowe od początku były ważną częścią naszego projektu e-commerce, a także istotnym napędem do wsparcia sprzedaży w sklepach stacjonarnych. Dlatego tak bardzo ważne dla nas jest ich efektywne wykorzystanie w sposób dwutorowy: poprzez treści wizerunkowe oraz performance.

Reklamy z Tigers to „level up” w naszej dotychczasowej działalności!
Dominika Dragun Marketing Coordinator I’m Inter Motors

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas