Golden Bow Solutions

Case Study.

Klient: GBS
Kanały:
Facebook
Instagram
Usługi:
Bieżąca obsługa profilu i grupy
Zaangażowana moderacja
Kampanie sprzedażowe
RTM i doradztwo

目标Cele

  • Stworzenie uniwersum kawy GBS
  • Wprowadzenie kampanii sprzedażowych
  • Komunikacja w dwóch kanałach (Facebook i Instagram)

Wyzwania挑战

  • Różnorodność treści skupionych na jednej grupie produktów
  • Sukcesywne zwiększanie wyników kampanii sprzedażowych w systemie Facebook Ads
  • Utrzymanie „świeżości” komunikacji w czasie 1,5 rocznej współpracy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Stworzenie uniwersum kawy GBS

Marka postawiła na jeden, konkretny wyróżnik – 5-krotnie większą dawkę kofeiny, niż w innych rodzajach kaw. Ta przewaga konkurencyjna stała się kanwą do stworzenia świata marki – wystarczy przejrzeć posty, by dostrzec fenomen. 

Hasło “GBS dobrze jest” przeszło do słownictwa potocznego młodych ludzi, a viralowy “kawczan mocy” był wielokrotnie pretekstem do przeróbek, remixów i żartów. Mamy cały czas rękę na pulsie i wykorzystujemy bieżące wydarzenia na świecie do zaczepnej komunikacji.

 

 

2

Wsparcie działań performance

Dzięki ogromnej sympatii, jaką zyskała marka w oczach generacji Z i X, cena nie ma aż takiego znaczenia przy wyborze konsumentów – akcje sprzedażowe na Facebooku zwracają się kilkunastokrotnie, a w okresach okołoświątecznych – nawet kilkudziesięciokrotnie.

 

3

Komunikacja w dwóch kanałach

Obok żywo prowadzonego Facebooka, odpowiadamy również za działania na oficjalnym Instagramie marki. Oba kanały mają swój styl komunikacji, dopasowany do medium – Instagram pozwala wejść w interakcję z fanami kupującymi i publikującymi zdjęcia na swoje profilach.

Instagram to świetne miejsce dla autentycznych fotografii, które na profilu tworzą bardzo spójny, brandowy przekaz – nie sposób nie dostrzec od razu, dla kogo jest ta marka!

 

Efekty

+5 tys. fanów w ciągu roku działań
Średni ROAS na poziomie 12,04 w trudnym 2020 r.
Baza fanów – ambasadorów marki którzy mówią o GBS poza ich kanałami
+5 tys. fanów w ciągu roku działań
Baza fanów – ambasadorów marki którzy mówią o GBS poza ich kanałami
Średni ROAS na poziomie 12,04 w trudnym 2020 r.
Książkowa współpraca. Gdy nasza komunikacja aktywizuje fanów i buduje świadomość marki, kampanie reklamowe przynoszą super efekty sprzedażowe. Kanały social media GBS można scrollować z przyjemnością – nie są prowadzone na siłę. Ta marka podbije świat, zapamiętajcie moje słowa!

Opinia klienta

Jesteśmy bardzo zadowoleni z kreacji graficznych, za które odpowiada kreatywny zespół grafików Tigers. Wszystkie grafiki wręcz perfekcyjnie wpasowują się w strategię naszej marki i są z nią bezsprzecznie spójne.

Na pochwałę zasługuje również błyskawiczny czas wykonywania projektów, który niejednokrotnie ratował nasze kampanie RTMowe.

Z całego serca polecamy cały team Tigers!
Mateusz Jurkiewicz CEO Golden Bow Solutions

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas