Golden Bow Solutions
Case Study.

Marka postawiła na jeden, konkretny wyróżnik – 5-krotnie większą dawkę kofeiny, niż w innych rodzajach kaw. Ta przewaga konkurencyjna stała się kanwą do stworzenia świata marki – wystarczy przejrzeć posty, by dostrzec fenomen.
Hasło “GBS dobrze jest” przeszło do słownictwa potocznego młodych ludzi, a viralowy “kawczan mocy” był wielokrotnie pretekstem do przeróbek, remixów i żartów. Mamy cały czas rękę na pulsie i wykorzystujemy bieżące wydarzenia na świecie do zaczepnej komunikacji.
Dzięki ogromnej sympatii, jaką zyskała marka w oczach generacji Z i X, cena nie ma aż takiego znaczenia przy wyborze konsumentów – akcje sprzedażowe na Facebooku zwracają się kilkunastokrotnie, a w okresach okołoświątecznych – nawet kilkudziesięciokrotnie.
Obok żywo prowadzonego Facebooka, odpowiadamy również za działania na oficjalnym Instagramie marki. Oba kanały mają swój styl komunikacji, dopasowany do medium – Instagram pozwala wejść w interakcję z fanami kupującymi i publikującymi zdjęcia na swoje profilach.
Instagram to świetne miejsce dla autentycznych fotografii, które na profilu tworzą bardzo spójny, brandowy przekaz – nie sposób nie dostrzec od razu, dla kogo jest ta marka!