Empik

Case Study.

Klient: Empik
Kanały:
YouTube
Usługi:
Kompleksowa produkcja
Obsługa profilu na YouTube

目标Cele

  • Rozbudowa bazy subskrybentów
  • Komunikacja zintegrowana ze sprzedażą
  • Wzrost liczby wyświetleń filmów

Wyzwania挑战

  • Szeroka gama produktów
  • Brak wcześniejszych działań
  • Różnorodne grupy docelowe

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Rozbudowa bazy subskrybentów

Jaki jest jeden, najlepszy sposób na wzrost liczby osób śledzących kanał? Świetny content! Osiągnęliśmy wysoką jakość treści dzięki kompleksowej kontroli nad całym procesem produkcji – od organizacji planów, prowadzących, montaż i pełną konfigurację filmu w serwisie YouTube.

 

2

Komunikacja zintegrowana ze sprzedażą

Ogromna gama produktów oferowana przez markę naturalnie prowadzi do stworzenia viralo-gennych treści typu “TOP LISTY”. Jako jeden z formatów, wybór najciekawszych produktów dla różnych grup docelowych okazał się strzałem w dziesiątkę.

 

3

Wzrost liczby wyświetleń filmów

Do nagrań zapraszaliśmy influencerów i osoby, którym marka jest bliska – autentyczność w połączeniu z “psychologią miniaturek” to jedna z taktyk, która pozwoliła nam podwoić liczbę subskrybentów. 

Wartościowa treść wsparcia kampaniami promocyjnymi pozwoliła dotrzeć do wielu nowych odbiorców, którzy w regularny sposób oglądali kolejne serie z naturalnie wkomponowanym produktem.

 

Efekty

+30 tys. subskrybcji
1,6 mln odtworzeń wszystkich filmów
+100 tys. produkcji z influencerami
+30 tys. subskrybcji
+100 tys. produkcji z influencerami
1,6 mln odtworzeń wszystkich filmów
Razem z Empikiem zbudowaliśmy zaangażowaną grupę odbiorców treści wideo wokół marki. Dzięki temu w naturalny sposób mogliśmy promować ogromne portfolio produktów oferowanych przez sieć.

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas