Empik
Case Study.

Jaki jest jeden, najlepszy sposób na wzrost liczby osób śledzących kanał? Świetny content! Osiągnęliśmy wysoką jakość treści dzięki kompleksowej kontroli nad całym procesem produkcji – od organizacji planów, prowadzących, montaż i pełną konfigurację filmu w serwisie YouTube.
Ogromna gama produktów oferowana przez markę naturalnie prowadzi do stworzenia viralo-gennych treści typu “TOP LISTY”. Jako jeden z formatów, wybór najciekawszych produktów dla różnych grup docelowych okazał się strzałem w dziesiątkę.
Do nagrań zapraszaliśmy influencerów i osoby, którym marka jest bliska – autentyczność w połączeniu z “psychologią miniaturek” to jedna z taktyk, która pozwoliła nam podwoić liczbę subskrybentów.
Wartościowa treść wsparcia kampaniami promocyjnymi pozwoliła dotrzeć do wielu nowych odbiorców, którzy w regularny sposób oglądali kolejne serie z naturalnie wkomponowanym produktem.