Embassy Bikes
Case Study.

Rozpoczynając działania, uruchomiliśmy kampanie na całej długości lejka, wykorzystując cele: rozpoznawalność marki, wyświetlenia filmu, aktywność wobec postów (FB i IG), ruch na stronę, konwersje, sprzedaż z katalogu (remarketing). Elastycznie zarządzaliśmy budżetem, by zbudować zasięg o skali pozwalającej na monetyzację.
W górze lejka docieraliśmy do zupełnie nowych odbiorców, ale korzystając z precyzyjnego targetowania i atrakcyjnych kreacji, stopniowo rozwijaliśmy bazę remarketingową.
W ostatnim etapie lejka, czyli remarketingu, rozwiewaliśmy wątpliwości co do zakupu roweru online. Zachęcaliśmy do kontaktu w wiadomości prywatnej w celu dopasowania konkretnego modelu czy dodatków, a na końcu oferowaliśmy drobne rabaty na zakupy. Wykorzystaliśmy wiele formatów, w tym: filmy, grafiki statyczne, karuzele, albumy czy Stories.