Embassy Bikes

Case Study.

Klient: Embassy
Kanały:
Facebook
Usługi:
Performance marketing
Optymalizacja konwersji
Rekomendacje działań zasięgowych

目标Cele

  • Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku
  • Wzrost sprzedaży w online

Wyzwania挑战

  • Rozpoczęcie działań w środku pandemii
  • Brak jakościowych grup remarketingowych
  • Wysoki popyt na rowery

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy我们是怎么做到的?

1

Rozszerzenie działań reklamowych na Facebooku

Rozpoczynając działania, uruchomiliśmy kampanie na całej długości lejka, wykorzystując cele: rozpoznawalność marki, wyświetlenia filmu, aktywność wobec postów (FB i IG), ruch na stronę, konwersje, sprzedaż z katalogu (remarketing). Elastycznie zarządzaliśmy budżetem, by zbudować zasięg o skali pozwalającej na monetyzację.

 

2

Wzrost sprzedaży online

W górze lejka docieraliśmy do zupełnie nowych odbiorców, ale korzystając z precyzyjnego targetowania i atrakcyjnych kreacji, stopniowo rozwijaliśmy bazę remarketingową. 

W ostatnim etapie lejka, czyli remarketingu, rozwiewaliśmy wątpliwości co do zakupu roweru online. Zachęcaliśmy do kontaktu w wiadomości prywatnej w celu dopasowania konkretnego modelu czy dodatków, a na końcu oferowaliśmy drobne rabaty na zakupy. Wykorzystaliśmy wiele formatów, w tym: filmy, grafiki statyczne, karuzele, albumy czy Stories.

 

Efekty

480 zakupów w 6 miesięcy
17x ROAS z kampanii sprzedażowych
2,3 mln zasięgu reklam
480 zakupów w 6 miesięcy
2,3 mln zasięgu reklam
17x ROAS z kampanii sprzedażowych
Wraz z klientem nadaliśmy charakteru komunikacji i uspójniliśmy ją na całej długości lejka zakupowego. Znacznie poszerzyliśmy grupy remarketingowe, o połowę obniżyliśmy koszt dotarcia do 1000 osób i wyraźnie zwiększyliśmy współczynnik przejść na stronę – a to zaledwie kilka miesięcy współpracy!

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

Napisz do nas