Eibach

Case Study.

Klient: Eibach
Kanały:
Facebook
Usługi:
Prowadzenie komunikacji
Budowanie społeczności i moderacja
Facebook Ads
Optymalizacja konwersji

目标Cele

  • Stworzenie najbardziej zaangażowanego profilu Eibach na świecie
  • Wprowadzenie kampanii sprzedażowych i skutecznej komunikacji produktowej
  • Budowanie zaufania i zacieśnianie więzi odbiorców wokół marki Eibach

Wyzwania挑战

  • Budowanie wizerunku produktów
  • Dopasowanie komunikacji do wymagających grup docelowych
  • Opracowanie struktury działań reklamowych
  • Skalowanie biznesu klienta przez wzrost wyników sprzedaży

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy?

Jak to我们是怎么做到的? zrobiliśmy?

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的?

Jak to zrobiliśmy?我们是怎么做到的?

1

Przygotowanie fudamentów

W Tigers traktujemy marketing jako długodystansowy wyścig, niż kilka okrążeń sprintu. Zdefiniowanie języka, stylu i warstwy graficznej, którymi będziemy docierać do grupy docelowej w postaci strategii komunikacji okazało się kluczem do sukcesu. Plan zawierał też rozdysponowanie budżetów w strukturze działań reklamowych.

2

Content, który pokochali odbiorcy

Swąd palonej gumy, zapach benzyny, ryk silnika – doskonale wiedzieliśmy, że motoryzacja to branża, w której możemy – i musimy – zaaganżować odbiorców. Dlatego postawiliśmy na skrzętnie wyselekcjonowane posty, które przykują ich uwagę. Starannie dobraliśmy wprost zrozumiały przez odbiorców język. To wpłynęło na bardzo dynamiczny wzrost ich zaangażowania już w pierwszym miesiącu współpracy.

3

Aktywizacja fanów motoryzacji

Każda treść umieszczana w harmonogramie publikacji była konstruowana w celu uzyskania określonej aktywności. Jeżeli chcieliśmy aktywizować odbiorców w postaci komentarzy – tworzyliśmy posty, pod którym fani z łatwością i naturalnie angażowali się w dyskusję. Odpowiednie zrozumienie społeczności pasjonatów motoryzacji sprawiło, że interakcja z postami Eibach weszła odbiorcom w krew. To było kluczowe zagranie w środkowej fazie lejka sprzedażowego.

4

Wysokie osiągi kampanii sprzedażowych

Zbudowanie żywej relacji z odbiorcami rozpaliło ich motywację zakupową – cena w ich odczuciu przestała mieć fundamentalne znaczenie. To pozwoliło nam wdrożyć komunikację produktowo-sprzedażową opartą na kampaniach z celem „Konwersje”, w których docieraliśmy i powracaliśmy do użytkowników. Zero sztucznych ‘dark postów’ na poziomie reklamy – zastąpił je content, który realnie sprzedaje.

Efekty

9,90 zł średni koszt zakupu w sklepie online
153,23 najwyższy miesięczny ROAS
234,94% wzrost przychodów e-commerce w porównaniu w stosunku do rozpoczęcia współpracy
9,90 zł średni koszt zakupu w sklepie online
234,94% wzrost przychodów e-commerce w porównaniu w stosunku do rozpoczęcia współpracy
153,23 najwyższy miesięczny ROAS
Inwestycja w angażujący i perfekcyjnie dobrany content wspierany kampaniami reklamowymi od startu do mety pozwoliła wykręcić spektakularny rezultat – kilkudziesięciokrotny zwrot z inwestycji w reklamę oraz obsługę.

联系方式Opisz nam swoje wyzwanie,
znajdziemy drogę.

NAPISZ DO NAS